شناسهٔ خبر: 67610636 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار زنجان:

کارآفرینان نیاز به حمایت جدی دارند

زنجان-استاندار زنجان گفت: باید حمایت جدی از کارآفرینان و کسانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند، داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی صبح چهارشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با تاکید بر حمایت جدی از کارآفرینان و فعالان این عرصه، گفت: کارآفرینان جزو اقشاری هستند که با فعالیت در این عرصه موجبات اشتغال در جامعه را که زمینه رونق اقتصادی است، فراهم می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اگر خواهان توسعه استان هستیم، این توسعه زمانی به دست می‌آید که بتوانیم نگاه فرابخشی به مسائل داشته و در کنار آن از همگرایی استفاده کنیم، افزود: یکی از مشکلاتی که در مسیر توسعه گریبان‌گیر ما می‌شود، واگرا عمل کردن است، بنابراین معتقدیم دستگاه‌ها نباید فقط خود را در نظر بگیرند.

این مسؤول در ادامه با یادآوری اینکه یکی از دغدغه‌های عرصه تولید در استان به زمان‌بر بودن استعلام و تحقق سرمایه‌گذاری‌ها بازمی‌گردد، خاطرنشان کرد: متأسفانه یکی از نمونه‌های بارز واگرا بودن، وجود ۱۷ مرکز برای پاسخ‌گویی به استعلام‌ها است، از این رو باید تلاش کنیم تا به سمت همگرا بودن حرکت کنیم.

نماینده عالی دولت در استان زنجان همچنین با تاکید بر اینکه همکاری شبکه بانکی می‌تواند بسیاری از مشکلات پیش روی عرصه تولید را مرتفع کند، اظهار کرد: بر همین اساس و با توجه به اهیمت موضوع، شبکه بانکی کشور برای تحقق سهم خود در رونق تولید باید پای کار باشد.

افشارچی با یادآوری اینکه یکی از دغدغه‌های امروز استان مربوط به تولید گوشت قرمز است، عنوان کرد: برای اینکه بتوانیم این دغدغه را مرتفع کنیم، باید نسبت به احیای واحدهای پرورش دام در استان گام‌های مؤثری برداریم.

نظر شما