شناسهٔ خبر: 68039127 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رونمایی از کتاب‌های حوزه دفاع مقدس در حاشیه نمایشگاه ملی کتاب در مازندران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به برپایی نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در مازندران گفت: رونمایی کتاب‌های ملی در حوزه دفاع مقدس در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه انجام و تولیدات استانی نیز روزانه در حاشیه بازدید علاقه‌مندان از نمایشگاه کتاب معرفی شوند.

صاحب‌خبر -

قاسم عزیززاده گرجی ۱۴ مرداد در جلسه هماهنگی سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، یادواره کنگره ملی شهدای استان که با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا استان در سالن شهید رجایی استانداری مازندران برگزار شد، با اشاره به اهمیت و جایگاه برپایی نمایشگاه کتاب تخصصی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: با توجه به اینکه این نمایشگاه قرار است با حضور ناشرین ملی برپا شود از این رو باید کمیته‌ها برای برپایی این رویداد دغدغه‌مند ورود کنند.

وی افزود: باید گردهمایی‌ها و نشست‌های تخصصی و عمومی با محوریت کتب دفاع مقدس در نمایشگاه برگزار شود.

عزیززاده گرجی به همزمانی برپایی نمایشگاه ملی کتاب مازندران با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها اشاره و بر لزوم زمینه سازی حضور این قشر آینده ساز در نمایشگاه تاکید کرد.

وی خواستار برگزاری نشست‌های نقد و بررسی و برپایی کارگاه‌های نویسندگی و تصویرگری با موضوع دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب شد و گفت: نو قلمان و نویسندگان دفاع مقدس باید تجلیل شوند.

رونمایی از کتاب‌های حوزه دفاع مقدس در حاشیه نمایشگاه ملی کتاب در مازندران

عزیززاده گرجی برلزوم دعوت از مولفین و نویسندگان برتر حوزه دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: کتاب فیلم‌ها نیز در نمایشگاه ملی کتاب مازندران معرفی و بازنشر داده شوند.

وی خواستار رونمایی کتاب‌های ملی در حوزه دفاع مقدس در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه شد و افزود: تولیدات استانی در حوزه دفاع مقدس نیز روزانه در حاشیه بازدید علاقه‌مندان از نمایشگاه کتاب رونمایی و معرفی شوند.

انتهای پیام

نظر شما