شناسهٔ خبر: 67609198 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

جنیفر لارنس در یک کمدی سیاه خانوادگی

مهر

صاحب‌خبر -
گروه فرهنگی:جنیفر لارنس بار دیگر با کمپانی A۲۴ همراه می‌شود و این بار در اقتباس سینمایی از یک رمان گرافیکی در ژانر کمدی سیاه نوشته پل بی.رینی که سال ۲۰۲۳ منتشر شد، با عنوان «چرا دوستم نداری؟» بازی می‌کند.

رابرت فانک در حال نوشتن فیلمنامه است، ولی هنوز کارگردانی برای فیلم انتخاب نشده است. در حالی که لارنس از تهیه‌کنندگان فیلم است، آری آستر هم دیگر تهیه‌کننده و رینی مدیر اجرایی این فیلم خواهد بود.

«چرا دوستم نداری؟» درباره زوج کلر و مارک است که در ازدواجشان با مشکل روبه‌رو می‌شوند و احساس می‌کنند چیزی سرجای خودش نیست. از این رمان گرافیکی به‌عنوان یک کمدی سیاه درباره ازدواج، اعتیاد به الکل، افسردگی و سوگواری برای فرصت‌های از دست رفته یاد شده که در طول مسیر پیچ و تاب‌های شگفت‌انگیزی دارد.

لارنس بازیگر مجموعه فیلم‌های «بازی‌های گرسنگی» سال ۲۰۱۸ شرکت تولیدی خود را با نام «اکسلنت کاداور» راه‌اندازی کرد و با کمپانی A۲۴ برای اکران اولین فیلمش «گذرگاه» در سال ۲۰۲۲ برمبنای فیلمنامه آتوسا مشفق همکاری کرد که برایان تایری هنری برای بازی در این فیلم نامزدی اسکار نقش مکمل مرد را کسب کرد. (این فیلم در ایران با عنوان «مسیر میان آبی» دیده شد).

از آن زمان لارنس مستند «نان و گل سرخ» ساخته صحرا مانی را که درباره زنان در افغانستان و نقش طالبان از سال ۲۰۲۱ است، ساخته و بازیگر و تهیه کننده «هیچ مشکلی نیست» بوده که نامزدی گلدن گلوب را برای لارنس همراه داشت.به تازگی اعلام شد که این بازیگر در فیلم «همسران» که یک فیلم معمایی جنایی با الهام از «خانه‌دارهای واقعی» است، برای A۲۴ بازی خواهد کرد و با کمپانی خود از تهیه کنندگان آن هم خواهد بود.

برچسب‌ها:

نظر شما