شناسهٔ خبر: 67607791 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

مرد شکاک همسرش را 7 ماه بعد از ازدواج به طرز فجیعی کشت

مرد تحصیلکرده هندی تنها 7‌ماه پس از ازدواج با همسرش او را به طرز هولناکی به قتل رساند، چرا که تصور می‌کرد همسرش به او خیانت کرده است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به نقل از رسانه‌های هند، هفته گذشته پلیس شهر پونا در هند در جریان جنایتی هولناک در یکی از روستاهای حاشیه شهر قرار گرفت و راهی آنجا شد.

جنایت در خانه‌ای ویلایی رخ داده و قربانی زنی 23ساله به نام شیتال بود. جسد شیتال در حالی پیدا شد که بررسی‌ها نشان می‌داد به طرز وحشتناکی به وسیله برق شکنجه و در نهایت نیز با طنابی نایلونی خفه شده است. کسی که پلیس را در جریان قرار داده بود همسر شیتال به نام سواپنیل بود. این مرد دکترای مدیریت دارد و مدعی شد که همسرش در زمانی که او در خانه حضور نداشته قربانی دزدان شده است.  این مرد کاملا خونسرد بود و این مسئله ظن پلیس را برانگیخت. به همین دلیل مأموران به تحقیقات محلی پرداختند و متوجه شدند که این زوج به‌رغم اینکه تنها 7‌ماه از ازدواجشان می‌گذشت، مدام با هم دعوا و مشاجره داشتند. چرا که شوهر مقتول فردی شکاک است و تصور می‌کرده که همسرش با فرد دیگری رابطه دارد. این مرد حتی خانه‌اش را به دوربین‌های مداربسته تجهیز کرده بود تا مراقب همسرش باشد اما در روزی که جنایت رخ داده بود، دوربین‌ها خاموش بودند. همه شواهد از این حکایت داشت که مرد تحصیلکرده، عامل این جنایت است و پلیس او را بازداشت کرد. سواپنیل هر چند در ابتدا سکوت کرده بود اما در نهایت اعتراف کرد که به‌خاطر شکی که به همسرش داشت، ابتدا او را با طناب بسته و با برق شکنجه و در نهایت خفه کرده است.

به‌گفته مقامات پلیس شهر پونا، مرد جنایتکار بازداشت شده و به‌زودی در دادگاه محاکمه خواهد شد.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما