شناسهٔ خبر: 67607550 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استیضاح شهردار آبادان رای نیاورد

آبادان - ایرنا - سخنگوی شورای اسلامی شهر آبادان گفت: نشست شورای اسلامی شهر برای استیضاح شهردار این شهر برگزار و پس از رای گیری اعضا، "یاسین کاوه‌پور" در سمت خود ابقا شد.

صاحب‌خبر -

جاسم ثامری چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این نشست با حضور همه ۹ عضو شورای اسلامی شهر آبادان برگزار شد که در نهایت استیضاح شهردار آبادان با ۶ رای مخالف و سه رای موافق رد شد.

وی افزود:استیضاح شهردار آبادان به ۶ رای موافق نیاز داشت اما حد نصاب قانونی را کسب نکرد و کاوه‌پور همچنان در مسئولیت شهردار آبادان باقی ماند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبادان گفت: سه عضو شورای اسلامی شهر از حق قانونی خود استفاده کرده و سوالاتی را از شهردار پرسیدند که شهردار نیز در جلسه استیضاح به سوالات آنان پاسخ داد و ۶ عضو شورا نیز از پاسخ وی قانع شدند.

ثامری بیان کرد: کاوه‌پور در یک سال اخیر اقدامات متفاوتی در حوزه عمرانی و رفاهی داشته که عملکرد وی برای ۶ عضو شورای شهر قابل قبول بوده و در ادامه نیز باید این روند را ادامه دهد.

وی افزود: روکش آسفالت در بیش از ۵۰۰ خیابان، احداث ۲ پارک در مناطق مختلف شهر و خدمات رسانی شهروندان در یک سال اخیر از عملکرد موفق شهردار آبادان بود که در سال‌های اخیر جز اقدامات بی‌سابقه شهرداری آبادان به حساب می‌رود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبادان گفت: همچنین در اربعین سال گذشته شهرداری آبادان برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی اقدامات مناسبی داشت که امسال نیز این اقدامات به شکل گسترده‌تری ارائه خواهد شد.

ثامری بیان کرد: البته در جلسه استیضاح برخی اعضای شورای شهر از عملکرد برخی مدیران شهرداری رضایت لازم را نداشتند که شهردار نیز در این نشست تذکرات لازم برای خدمات رسانی بهتر را به این مدیران داد.

شورای اسلامی شهر آبادان ۹ عضو اصلی دارد.

نظر شما