شناسهٔ خبر: 67607194 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس هیات فوتبال یزد: شاید به میزبانی لیگ برتر نرسیم

یزد- ایرنا- شاید یزد به میزبانی لیگ برتر نرسد، ورزشگاه شهید نصیری این شهر مورد ایراد فدراسیون فوتبال قرار گرفته و رفع آن هم "بودجه" می‌خواهد و هم "زمان" که اولی تقریبا فراهم شده اما زمان کافی برای ترمیم ورزشگاه در اختیار مسوولان اجرایی و فوتبال یزد نیست و حالا رییس هیات فوتبال استان می‌گوید شاید به میزبانی نرسیم زیرا زمان کافی برای بهسازی ورزشگاه در اختیار نداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال چادرملوی اردکان به تازگی به لیگ برتر صعود و موجب شادمانی مردم این استان شد اما فدراسیون فوتبال با برشمردن دهها ایراد به ورزشگاه شهید نصیری یزد به مسوولان ورزش این استان هشدار داد اگر ظرف چند ماه باقی مانده تا شروع لیگ برتر نسبت به رفع این ایرادات اقدام نشود یزد نمی تواند میزبان این رقابت ها باشد.

"امیر فرشاد تفکری" روز چهارشنبه در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا که آیا یزد و نماینده فوتبال آن یعنی چادرملو به میزبانی لیگ برتر می رسد یا نه، با بیان اینکه همه تلاش خود را برای تحقق این امر به کار گرفته ایم تصریح کرد: مشکل بودجه نداریم و استاندار قول داده هزینه های بهسازی ورزشگاه برای جلب نظر فدراسیون را تامین کند اما مشکل زمان داریم و فرصت کافی برای تحقق انتظارات فدراسیون در اختیار ما نیست.

وی ادامه داد: با همه اینها همه تلاش خود را به کار می گیریم تا یزد را به میزبانی این رقابتها برسانیم که امیدواریم محقق شود.

ایرادات فدراسیون فوتبال به ورشگاه شهید نصیری زمینه های محرومیت یزد از میزبانی این رقابتها را طی هفته های گذشته بر سر زبانها انداخته و موجبات نگرانی فوتبالدوستان یزد را فراهم کرده است

وی عدم تحقق احتمالی میزبانی یزد در این رقابتها را اتفاق بدی برای استان دانست و اظهار داشت: طی حداقل ۲ دهه گذشته کسی به فکر زیرساخت های ورزش استان نبوده و برای ساخت یک ورزشگاه شایسته اقدام نشده و حالا به چکنم چکنم گرفتار شدیم.

وی اضافه کرد: این در حالیست که استانها و شهرستان های همجوار ما مثل کرمان، رفسنجان، شهر بابک و سیرجان نسبت به ساخت ورزشگاه‌هایی در سطح جهانی اقدام کردند.

رییس هیات فوتبال یزد ادامه داد: فعلا شرایط سختی داریم و اگر خوش شانس نباشیم شاید نتوانیم میزبان لیگ برتر باشیم.

رییس هیات فوتبال یزد: شاید به میزبانی لیگ برتر نرسیم

استاندار یزد اخیرا ۱۱۰ میلیارد تومان برای بهسازی ورزشگاه نصیری یزد اختصاص داده اما آن طور که مسوولان هیات فوتبال یزد می گویند زمان کافی برای بهسارزی ورزشگاه در اختیار ندارند و شاید به میزبانی حداقل نیم فصل رقابت‌ها نرسیم .

ایرادات فدراسیون فوتبال به ورشگاه شهید نصیری زمینه های محرومیت یزد از میزبانی این رقابتها را طی هفته های گذشته بر سر زبانها انداخته و موجبات نگرانی فوتبالدوستان یزد را فراهم کرده است.

۲ دهه در لیگ برتر جایگاهی نداشتیم و حالا که آمدیم می گویند ورزشگاه شما استاندارد نیست و اگر بهسازی نشود نمی توانید میزبان باشید و همین موجب دلخوری هواداران تیم چادرملو که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده، شده است.

نظر شما