شناسهٔ خبر: 67606113 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر:

مستند تلویزیونی زندگی شهید عاشوری تهیه می شود

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با بیان اینکه مستند تلویزیونی از زندگی  شهید عاشوری تهیه می شود تصریح کرد: روحانیت ما در سراسر کشور بداند که شهید عاشوری شهید ترور است و شخصیت علمی و مبارزاتی او را بشناسند تا انگیزه باشد برای مقابله با سختی های این مسیری که در پیش دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود محمدی شاهرودی رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر شامگاه سه شنبه در مراسم گرامیداشت چهل و ششمین سالگرد شهادت آیت الله حاج شیخ ابوتراب عاشوری با اشاره به اینکه در دفاع مقدس بیشترین آمار شهدا مربوط به شهدای رو حانیت است، گفت: رسالت روحانیت اقتضا می کند در مسیری که گام برداشته فداکاری کند.

حجت الاسلام شاهرودی عنوان کرد: ماموریت و وظیفه روحانیت تبلیغ دین خداست و در این مسیر روحانی جان خود را نیز فدا می کند، روحانیت گرانقدر حدود چهارهزار شهید روحانی با مسئولیت های متفاوت تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر ضمن یادآوری وظیفه روحانیت تاکید کرد: در این مسیر مشکلات فراوانی قرار دارد و تنها کسی که واقف به مسئولیت خویش باشد در این مسیر نورانی از هیچ چیز ابایی ندارد.

حجت الاسلام شاهرودی ادامه داد: امام راحل دستور تشکیل بسیج روحانیت را با همان وظیفه تاریخی یعنی هدایت و بصیرت بخشی به جامعه را صادر کردند.

وی با بیان اینکه این سازمان در وهله اول با هدف حفظ اسلام راه اندازی شد ابراز کرد: کسی می تواند حافظ و مروج و مدافع اسلام باشد که نسبت به دین آگاه باشد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان گفت: دومین وظیفه نهادینه شده در این سازمان دفاع از انقلاب اسلامی بوده است.

حجت الاسلام شاهرودی افزود: وظیفه کنونی ما دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی است چرا که این دو در هم تنیده و به هم وابسته هستند و اکنون این رسالت روحانیت است که اگر از آن جدا شود مایه ننگ است.

وی سومین رسالت روحانیت را حفظ عقاید سایر اقشار جامعه دانست و عنوان کرد: همه شهدا شاخص هستند ولی محدودیت ها ما را به این طریق معرفی وا می دارد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با بیان اینکه مستند تلویزیونی از زندگی شهید عاشوری تهیه می شود تصریح کرد: روحانیت ما در سراسر کشور بداند که شهید عاشوری شهید ترور است و شخصیت علمی و مبارزاتی او را بشناسند تا انگیزه باشد برای مقابله با سختی های این مسیری که در پیش دارند.

انتهای پیام/

نظر شما