شناسهٔ خبر: 67609083 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر:

شهید عاشوری همچنان بعد 46 سال محبوب مردم است

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: شهید عاشوری همچنان بعد 46 سال محبوب مردم است. امروز هم این مردم، روحانی اصیل، مردمی و خدمتگزار را دوست دارند. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مراسم چهل و ششمین سالروز شهادت شهید آیت الله شهید ابوتراب عاشوری پرچمدار انقلاب اسلامی در استان بوشهر شامگاه سه شنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در جوار مقبره مطهر این شهید در شهر چغادک برگزار شد.

حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام با تشکر از رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور جهت معرفی شهید عاشوری به عنوان شهید شاخص روحانیت کشور در سال جاری گفت: شهید عاشوری پرچمدار انقلاب اسلامی در استان به جهت اخلاص، دلسوزی برای مردم، انقلابی بودن و مردمی بودن، محبوب مردم بود.

امام جمعه چغادک افزود: شهید عاشوری همچنان بعد ۴۶ سال محبوب این مردم است. امروز هم این مردم، روحانی اصیل، مردمی و خدمتگزار را دوست دارند.

حجت الاسلام خدری اظهار داشت: ممکن است بعضی افراد یا گروهها و شبکه‌ها شبهه ایجاد کنند که اعتبار و محبوبیت روحانیت در بین مردم کم شده است و مردم از روحانیت فاصله گرفته‌اند، اما محبوبیت رئیس جمهور شهید، عالم مجاهد، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و حضور چند میلیونی مردم در تشییع پیکر این شهید نشان داد که روحانی اصیل و مخلص و انقلابی و خدمتگزار، همچنان محبوب این ملت شریف است.

به گزارش خبرگزاری حوزه: حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری به همراه مسئولان و مردم بعد از این مراسم با حضور بر سر مقبره مطهر شهید عاشوری، با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما