شناسهٔ خبر: 67605433 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون شرکت توزیع نیروی برق فارس مطرح کرد:

‌آمادگی ۱۶۵ گروه عملیاتی برای تأمین برق مراکز برگزاری کنکور سراسری در فارس

زهرا عسگری

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از آمادگی کامل نیروهای عملیاتی برای تامین برق پایدار در زمان برگزاری کنکور سراسری در حوزه عملیاتی این شرکت خبر داد.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا جلایر امروز، ۲۰ تیرماه در حاشیه نشست شرکت توزیع نیروی برق فارس با اعلام این خبر افزود: ۱۶۵ گروه عملیاتی به همراه ۸۳ خودرو اتفاقات و۳۳۰ نیروی فنی و عملیاتی با داشتن تمامی تجهیزات همچون سال‌های گذشته وظیفه حفظ و پایداری شبکه در تمامی حوزه های امتحانی را بر عهده خواهند داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به برگزاری آزمون کنکور سراسری در روزهای ۲۱ و ۲۲ تیرماه، تمهیدات لازم برای تامین برق مطمئن و پایدار برای حوزه های امتحانی اتخاذ شده است.

جلایر با بیان اینکه خادمان شرکت توزیع نیروی برق استان فارس همواره و در هر شرایطی بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر جهت ارائه خدمت به هم‌استانی‌ها در حال تلاش هستند، گفت: در طول برگزاری کنکور سراسری تیم های عملیاتی در سراسر استان بصورت آماده باش قرار دارند تا در صورت بروز حادثه در کمترین زمان ممکن شبکه حادثه دیده را اصلاح و شبکه را پایدار کنند.

وی یادآورشد: علاوه بر آمادگی کامل نیروهای اتفاقات و عملیات و اپراتورهای دیزل ژنراتورها، نیروهای تعمیرات و نگهداری نیز آماده به خدمت هستند.  

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با اشاره به ضرورت تامین برق پایدار حوزه‌های امتحانی گفت: با توجه به استمرار گرمای شدید هوا و افزایش بی سابقه تقاضای مصرف برق و همزمانی با کنکور سراسری از هم استانی‌ها درخواست می‌شود با رعایت مصرف بهینه برق در فصل تابستان به‌خصوص در ایام برگزاری آزمون‌های سراسری این شرکت را در تأمین برق مطمئن و پایدار و ارائه خدمات هرچه بهتر یاری کنند.  

جلایر یادآور شد: گاهی اوقات ممکن است به دلیل بروز حوادث غیرمترقبه در روند پایدار نگه داشتن شبکه برخی مشکلات به صورت موقتی رخ داده و خدمت‌رسانی مستمر و به موقع به هم‌استانی‌ها دچار خلل شود که خوشبختانه پرسنل این شرکت همواره آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه شرایط را دارند و تمام تیم‌های عملیاتی و امدادی با تجهیزات کامل پشتیبانی، به حالت آماده‌باش بوده و مشکلات مناطق آسیب‌دیده در همان ساعات اولیه رفع و شبکه برق این مناطق پایدار می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما