شناسهٔ خبر: 67607965 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آماده‌باش۱۶۵ گروه عملیاتی فارس برای تأمین برق مراکز کنکور

شیراز-ایرنا-معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق فارس اعلام کرد: آمادگی کامل نیروهای عملیاتی برای تأمین برق پایدار در زمان برگزاری کنکور سراسری در حوزه عملیاتی این شرکت وجود دارد و ۱۶۵ گروه عملیاتی به همراه ۸۳ خودرو اتفاقات و۳۳۰ نیروی فنی و عملیاتی وظیفه حفظ و پایداری شبکه در تمام حوزه‌های امتحانی را بر عهده خواهند داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا جلایر چهارشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: با توجه به برگزاری آزمون کنکور سراسری در روزهای ۲۱ و ۲۲ تیرماه، تمهیدات لازم برای تامین برق مطمئن و پایدار برای حوزه های امتحانی اندیشیده شده است.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق فارس ادامه داد: در طول برگزاری کنکور سراسری تیم‌های عملیاتی در سراسر استان بصورت آماده باش قرار دارند تا در صورت بروز حادثه در کمترین زمان ممکن شبکه حادثه دیده را اصلاح و شبکه را پایدار کنند.

وی بیان کرد: افزون بر آمادگی کامل نیروهای اتفاقات و عملیات و اپراتورهای دیزل ژنراتورها، نیروهای تعمیرات و نگهداری نیز آماده به خدمت هستند.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق فارس با اشاره به ضرورت تأمین برق پایدار حوزه‌های امتحانی گفت: با توجه به استمرار گرمای شدید هوا و افزایش بی سابقه تقاضای مصرف برق و همزمانی با کنکور سراسری از هم استانی ها درخواست می‌شود با رعایت مصرف بهینه برق در فصل تابستان بخصوص در ایام برگزاری آزمون های سراسری این شرکت را در تأمین برق مطمئن و پایدار و ارائه خدمات هرچه بهتر یاری کنند.

نوبت دوم آزمون سراسری مطابق برنامه زمانی پیش بینی شده از سوی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قرار بود در روزهای ۷ و ۸ تیرماه برگزار شود اما در پی شهادت رئیس جمهوری کشورمان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانشان در سانحه سقوط بالگرد و هم‌زمانی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در تاریخ هشتم تیرماه، برگزاری نوبت دوم کنکور، ۲ هفته به تعویق افتاد.

نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ با ۹۸۴ هزار و ۲۱۴ داوطلب در پنج گروه آزمایشی در یک هزار و ۷۴۷ حوزه امتحانی واقع در ۴۰۸ شهرستان کشور و همچنین ۱۵ کشور خارجی برگزار می‌شود.

رقابت داوطلبان دو گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در نوبت صبح روز پنجشنبه و رقابت داوطلبان دو گروه آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی در نوبت بعدازظهر پنجشنبه، ۲۱ تیرماه خواهد بود.

داوطلبان علوم تجربی که پرمتقاضی‌ترین گروه آزمایشی کنکور امسال و چند سال گذشته بوده است نیز در نوبت صبح جمعه، ۲۲ تیرماه در جلسه آزمون سراسری حاضر خواهند شد.

نظر شما