شناسهٔ خبر: 67604772 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جشنواره‌ای برای ارائه طرح‌های جذاب پوشاک ایرانی، اسلامی

خبرگزاری صدا و سیما

جشنواره پوشاک ایرانی اسلامی فردُخت با هدف ارائه بهترین طرح های دوخت لباس در ایلام برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین ایلام گفت: اولین جشنواره پوشاک ایرانی اسلامی با هدف جریان‌سازی در حوزه مُد و لباس برابر با گفتمان انقلاب اسلامی در ایلام برگزار می‌شود.

سرهنگ کرم رضا نصـراللهی در جلسه افتتاحیه جشنواره فردُخت اظهار کرد: جشنواره پوشاک ایرانی اسلامی با عنوان فردُخت به منظور تولید پوشاک باکیفیت و قیمت مناسب، اصلاح فرهنگ مد و لبـاس برابر با فرهنگ ایرانی و اسلامی و ارتقـاء کارگاه‌های تولیدی مرتبط با سازمان بسیج برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمؤمنین استان به عنوان دبیر جشنواره فردُخت، با همکاری اداراتی از قبیل: فنی و حرفه‌ای، فرهنگ و ارشاد، بنیاد تعاون بسیج، اصناف، دانشگاه‌ها، امور بانوان استانداری و سایر ادارات مرتبط، فعالیت می‌کند.
نصراللهی افزود: جشـنواره فردُخت در حوزه تخصصی لباس اجتـماع بانوان به ویژه مانتو فعالیت می‌کند و پس از اعلام فراخوان در سه محور ارائه اثر، بخش طراحی، تحقیق و پژوهش فعالیت می‌کند و آثار برگزیده در مرحله استانی به جشنواره ملی معرفی می‌شوند.
وی تشریح کرد: مهلت ارسال آثار و شرکت در جشنواره، پایان شهریور سال‌جاری است و اختتامیه نیز در ۲۰ مهـر سال جاری برگزار می‌شود.
 نصراللهی اضافه کرد: علاقه‌مندان از همین امروز می‌توانند در سطوح رقابتی ویژه دانش آموزان، خانه‌های مُد و سطح آزاد در این جشـنواره شرکت کنند.

نظر شما