شناسهٔ خبر: 67604338 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ترامپ: بایدن رئیس جمهور پاره وقت است ترامپ: بایدن رئیس جمهور پاره وقت است

دونالد ترامپ در جریان یک گردهمایی در فلوریدا گفت بایدن به عنوان رئیس جمهور «پاره وقت» کار می‌کند.

صاحب‌خبر -

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، در جریان تجمع خود در دورال، فلوریدا جو بایدن را «رئیس جمهور پاره وقت» نامید و مدعی شد که کارکنان بایدن اعتراف کرده اند که او فقط از ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر کار می‌کند.

او همچنین نگرانی‌های خود را در مورد تورم مطرح کرد و گفت: «فکر می‌کنم تورم واقعی (دولت بایدن) بیش از ۵۰ درصد است». وی همچنین به شدت به مدت زمان تعطیلات بایدن اعتراض کرد و گفت که بایدن «۵۰ درصد از دوره ریاست‌جمهوری خود را در تعطیلات گذرانده است».

ترامپ بایدن را به یک مسابقه گلف ۱۸ سوراخ دعوت کرد

ترامپ گفت: «امشب رسماً به جو این فرصت را می‌دهم که خودش را در مقابل تمام دنیا بازخرید کند». او گفت: «بیایید یک مناظره دیگر در این هفته انجام دهیم تا جو بایدن خواب‌آلود بتواند به همه در سراسر جهان ثابت کند که برای رئیس‌جمهور شدن همه چیز را دارد. پیشنهاد مناظره کاملاً عملی نیست، زیرا بایدن این هفته برای شرکت در نشست ناتو در واشنگتن حضور دارد.»

ترامپ در ادامه حرکات گلف بایدن را تقلید کرد و او را به مسابقه گلف ۱۸ سوراخی (رقابت گلف در زمین های بزرگ) دعوت کرد و قول داد در صورت برنده شدن رئیس جمهور در این بازی یک میلیون دلار به یک موسسه خیریه به انتخاب بایدن کمک کند.

ترامپ: پلوسی اختلال شناختی دارد

دونالد ترامپ درباره توانایی‌های شناختی نانسی پلوسی، رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا اظهار نظر کرد و از حامیانش پرسید که آیا اخیراً پلوسی را مشاهده کرده‌اند یا نه، و گفت که وضعیت او خوب نیست و القا کرد که وضعیت او ممکن است بدتر از جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا باشد.

ترامپ در انتها با وعده شکست دادن دموکرات‌ها در ماه نوامبر گفت: «ما در نوامبر همه آنها را از قدرت کنار می‌زنیم».

مترجم: اعظم پورکند

نظر شما