شناسهٔ خبر: 67603496 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اهدای اولین مدال ایران در مسابقات مچ‌اندازی بانوان جهان به موزه حرم مطهر رضوی

اولین مدال ایران درمسابقات مچ‌اندازی بانوان جهان به موزه حرم مطهر رضوی اهدا شد.

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی کارینا کرمی، دارنده اولین مدال ایران در رشته مچ‌اندازی بانوان جهان، نشان برنز مسابقات قهرمانی جهان درقزاقستان و کاپ طلای آسیا را، به موزه حرم مطهر رضوی اهدا کرد.

مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی دراین مراسم در خصوص جایگاه زنان و دختران در اسلام گفت: زن، محور خانواده و پشتیبان نسل‌های آینده است و می‌تواند آینده بهتری را برای جمهوری اسلامی ایران رقم بزند، در حوزه زنان، مقام تدافعی نداریم؛ بلکه باید مقام تهاجم و مطالبه‌گری در خصوص حقوق زنان وجود داشته باشد.

فاطمه دژبردافزود: بعد از انقلاب اسلامی زن ثابت کرد که می‌تواند عفیف، محجبه و باایمان باشد و درعین‌حال در عرصه‌های متفاوت عرض‌اندام کند از همین رو خانم کرمی با اهدای مدال خود به موزه حرم مطهر رضوی کار ارزشمندی را انجام داده که نشانه ارزش و قدرت زنان در منظومه انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به ارزش و تأثیر زن در عرصه‌های مختلف گفت: ارزش‌ها و سیره اهل‌بیت (ع) تأمین‌کننده سبک زندگی و منش مااست وبانوانی مانند خانم کرمی به‌عنوان سفیر و نماینده زنان ایرانی، نماد حفظ ارزش‌های دینی و نماد‌های ملی هستند.

 

نظر شما