شناسهٔ خبر: 67603220 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

اولین تعیین تکلیف حسین شریعتمداری برای پزشکیان

انتظار از جناب آقای پزشکیان این است و انتظاری منطقی و همسو با آرزوی موفقیت ایشان نیز هست که در انتخاب اعضای دولت خویش و همراهان و همکارانشان از کسانی که با انقلاب و نظام برخاسته از آن زاویه دارند، استفاده نکنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز، حسین شریعتمداری در کیهان نوشت:- آقای پزشکیان در پاسخ به پیام سید‌حسن نصرالله، با بیانی هوشمندانه و برخاسته از باورهای دینی، انقلابی و انسان‌دوستانه نوشته‌اند «‌جمهوری اسلامی ایران همواره پشتیبان مقاومت مردم منطقه در مقابل رژیم نامشروع صهیونیستی بوده است. حمایت از مقاومت ریشه در سیاست‌های اصولی نظام جمهوری اسلامی ایران، آرمان‌های

امام راحل(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری دام‌ظله‌العالی داشته و با قدرت تداوم خواهد داشت.

اطمینان دارم جنبش‌های مقاومت در منطقه اجازه نخواهند داد این رژیم به سیاست‌های جنگ‌افروزانه و جنایت‌کارانه خود علیه مردم مظلوم فلسطین و دیگر ملت‌های منطقه ادامه دهد‌».

خاضعانه باید گفت که پاسخی در تراز جایگاه ریاست جمهوری اسلامی ایران است. 

 تمام روزنامه‌ها و سایت‌های وابسته به مدعیان اصلاحات که حتی کوچک‌ترین و کم‌اهمیت‌ترین اقدامات رئیس‌جمهور محترم را با تیترهای درشت در صفحات اول خود می‌آورند و با آب و تاب به آن می‌پردازند، این پیام مهم و افتخار‌آمیز دکتر پزشکیان به سید مقاومت را سانسور کردند و «بادمجان دور قاب چین»‌هائی که برای هر حرکت جناب رئیس جمهور زبان و قلم به تملق و چاپلوسی می‌چرخانند، درباره پیام عزتمندانه رئیس‌جمهور کشورمان به سید حسن نصرالله زبان به کام و قلم به نیام کشیده و لام تا کام چیزی نگفتند و ننوشتند. چرا؟! 

مدعیان اصلاحات در حالی با سانسور پیام افتخار‌آمیز رئیس‌جمهور محترم به سید‌حسن نصرالله، خشم و نارضایتی خود را از این پیام نشان داده‌اند، که رسانه‌های آمریکایی، اروپایی و رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز با عصبانیت و خشم از این پیام یاد کرده‌اند! آیا این هماهنگی و همسویی شرم‌آور اتفاقی و تصادفی است؟! پاسخ به این سؤال دشوار نیست و فقط با مروری هرچند گذرا بر مواضع بسیاری از مدعیان اصلاحات و مشاهده همسانی فراوان مواضع آنها با مواضع آمریکا و اسرائیل به وضوح می‌توان از علت این هماهنگی پرده برداشت!

آقای پزشکیان! این جماعت همان‌هایی هستند که با فرمول دیکته شده جرج سوروس و بعد از ملاقات‌های پی‌در‌پی با عوامل سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان تابلودار انقلاب که در پوشش‌های آکادمیک به ایران اعزام شده بودند، فتنه «آمریکایی- اسرائیلی‌» ۸۸ را کلید زدند. شعار «‌نه غزه، نه لبنان» در فتنه ۸۸ ورد زبان همین جماعت بود. شعاری که در همان ایام از سوی تارنمای فارسی‌زبان وزارت خارجه اسرائیل به سران و اصحاب فتنه پیشنهاد شده بود. ریچارد ‌هاووس عضو برجسته شورای روابط خارجی آمریکا بعد از شکست فتنه ۸۸ به صراحت گفته بود؛ فرمول فوکویاما برای ایران نتیجه معکوس داد! و درباره یکی از علت‌های شکست فتنه گفته بود «‌دوستان ما در ایران خیلی زود نقطه نهائی را پیش کشیدند!» و در توضیح آن به شعار «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است‌»! اشاره کرده و سردادن این شعار را زودهنگام دانسته بود!

 دیروز، منوشه امیر (تحلیلگر رژیم صهیونیستی و مدیر سابق رادیو اسرائیل که با توجه به تبلیغات موجود درباره اصلاح‌طلب بودن جناب پزشکیان، انتظار پیام یاد شده را نداشت! با عصبانیت گفته بود «‌چرا پزشکیان این نامه را ارسال کرده و چرا این اقدام این‌قدر زود انجام شده است‌... دنیای آزاد هیچ امیدی به دولت پزشکیان ندارد و ...»؟! 

آقای پزشکیان! از این جماعت با آن سابقه نباید انتظار داشته باشید که پیام انقلابی و اسلامی و ظلم‌ستیزانه شما به سید مقاومت را سانسور نکنند و از ارسال آن خشمگین نباشند! مورد فوق، فقط یک نمونه و اندکی از بسیارها بود که می‌تواند از هویت واقعی برخی از مدعیان اصلاحات (و نه تمامی آنها‌) پرده بردارد و گرنه شرح این ماجرا «‌مثنوی هفتاد من کاغذ‌» است و به درازا می‌کشد.

آقای پزشکیان کاش از آنها بخواهید به این سؤال پاسخ بدهند که کدامیک از مواضع سیاسی آنها با مواضع رسماً اعلام شده آمریکا و اسرائیل تفاوت دارد؟! و کدام موضع آنها با محکمات خط امام و رهبری زاویه ندارد؟!

 

نظر شما