شناسهٔ خبر: 67603519 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

دفاع نماینده قم از حملاتش به شورای نگهبان: اگر قصد حمله به اصل شورا را داشتم خودم می گفتم / امید آنکه شورای نگهبان نسبت به اصلاح برخی فرایندهای اشتباه خود اقدام عاجل کندتا بیش از این متضرر نشویم

محمدمنان رئیسی نماینده قم در مجلس نوشت: امید آنکه شورای محترم نگهبان نیز ضمن شنیدن صدای دلسوزان، خود را از نقد مبرّا نداند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده قم در مجلس نوشت: امید آنکه شورای محترم نگهبان نیز ضمن شنیدن صدای دلسوزان، خود را از نقد مبرّا نداند.

محمدمنان رئیسی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، در واکنش به بازتاب‌های یادداشتی که بابت پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات به شورای نگهبان حمله کرده بود، نوشته جدیدی منتشر کرد.

او در این یادداشت جدیدش نوشت: مطلع شدم که یادداشت حقیر در گلایه از عملکرد شورای محترم نگهبان در انتخابات اخیر سبب سوء استفاده برخی افراد و گروه‌های معلوم‌الحال برای حمله، هم به شخص بنده و هم به اصل شورای نگهبان شده است. در خصوص حمله به شخص خودم سکوت می‌کنم، اما در خصوص حمله به اصل شورای نگهبان، خطاب به آنهایی که این نقد بنده را فرصتی برای ماهی گرفتن از آب گل آلود و حمله به اساس شورای نگهبان می‌دانند عرض می‌کنم که حقیر آنقدر جسارت دارم که اگر قصد حمله به اصل و اساس شورای نگهبان داشتم خودم با صراحت بیان کنم.

نماینده قم در مجلس افزود: شخصا یک تار موی اعضای شورای نگهبان را با سر تا پای این افراد معلوم‌الحال عوض نمی‌کنم و آنچه بیان کردم صرفا گلایه‌ای است در راستای اصلاح برخی فرایندهای جاری در این شورای مهم مطابق با سیاستهای ابلاغی رهبر معظم انقلاب.

او در پایان نیز چنین نوشت: امید آنکه شورای محترم نگهبان نیز ضمن شنیدن صدای دلسوزان، خود را از نقد مبرّا نداند و نسبت به اصلاح برخی فرایندهای اشتباه خود و تسریع در عملیاتی شدن «سیاستهای کلی انتخابات» به ویژه بند ذیل (که در تاریخ ۱۳۹۵/۷/۲۴ توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است) اقدام عاجل، اطمینان‌بخش و قانع کننده نماید تا انشاالله بیش از این، به خاطر تاخیر در عملیاتی کردن این فرمایش ولیّ جامعه، متضرر نشویم.

این نماینده مجلس در بخشی از یادداشتی که چند روز پیش منتشر کرد، نوشته بود: اینکه به راحتی و بدون عاقبت‌اندیشی، طی پنج شش روز، پشت میز و زیر باد کولر بنشینند و بدون تحلیل لازم، ترکیبی را در فرایندی غیر شفاف تحویل ما دهند که هیچ جوره، حتی با خون دل خوردن و دوندگی مستمرِ جوانان و طلبه‌های انقلابی زیر گرمای چهل پنجاه درجه هم نتوان درستش کرد انصاف نیست. به ما که قاعدتا پاسخگو نیستند اما امیدوارم لااقل نزد خود بیاندیشند که انصافا اگر قرار بر مهندسی انتخابات (گرچه سهوا) به نفع دوستان اصلاح طلب بود آیا میشد چینش نامزدها را بهتر از این اعلام نمود؟! قطعا خیر! انشاالله درس عبرتی بشود برای موارد آتی.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما