شناسهٔ خبر: 67602276 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

یکه: کارخانه‌ که نمی‌خواهد استقلال را نابود کند!/ نگاه برخی پیشکسوتان و هواداران افراطی است

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: حضور کارخانه‌ به عنوان یک پرسپولیسی در باشگاه استقلال هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند و نباید پیشکسوتان و هواداران در این زمینه‌ افراطی فکر کنند.

صاحب‌خبر -

مرتضی یکه در گفت‌وگو با میزان، ضمن اعلام نظر خود پیرامون انتصاب‌های جنجالی پرسپولیسی‌ها در هیئت مدیره استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس، اظهار داشت: حضور مصطفی کارخانه‌ در باشگاه استقلال هیچ مشکلی را ایجاد نمی‌کند؛ چرا همیشه جنبه منفی ماجرا را رصد می‌کنیم؟ وی برای خدمت کردن به این باشگاه آمده است.

وی افزود: چرا فکر می‌کنند کارخانه‌ برای نابود کردن استقلال آمده است؟ این بنده خدا آدم بسیار خوب و باشخصیتی است و او را می‌شناسم؛ حالا اگر پرپسولیسی هم بوده مهم نیست و اکنون کار کردن و مفید بودن او برای باشگاه از همه چیز مهم‌تر است.

این هجمه‌ها علیه کارخانه طبیعی است

یکه با تاکید بر اینکه حضور مصطفی کارخانه‌ در استقلال می‌تواند اثرات مثبت بسیاری داشته باشد، تصریح کرد: من از نظر کاری کارخانه‌ را بسیار قبول دارم و وی را از لحاظ مدیریتی فرد اصلحی می‌دانم و این هجمه‌ها علیه او طبیعی است.

وی در پاسخ به پرسشی از سوی خبرنگار میزان مبنی بر اعتراض پیشکسوتان و هواداران استقلال به حضور وی و علت تفاوت نظرش با آن‌ها، گفت: متأسفانه برخی از پیشکسوتان و بخشی از هواداران خیلی به این موضوع به صورت تعصبی و افراطی نگاه کرده‌اند که البته من با این دیدگاه‌ها اصلاً موافق نیستم.

من هم به عنوان یک استقلالی در پرسپولیس کار کرده‌ام

پیشکسوت استقلال در ادامه مطرح کرد: من خودم سال ۷۴ و زمانی که محمد پنجعلی مربی امید‌های پرسپولیس بود، پس از رفتنش از آن تیم به امید‌های پرسپولیس رفتم و به عنوان یک مربی استقلالی در آن باشگاه کار کردم. به نظر من این موضوعات هیچ مشکلی را ایجاد نمی‌کند و اولویت فوتبال حرفه‌ای است و نباید افراطی فکر کنیم.

مرتضی یکه در پایان خاطرنشان کرد: حضور من در پرسپولیس باعث به وجود آمدن هیچ مشکلی نشد و هیچ اتفاقی هم نیفتاد. امروز با توجه به رشد شبکه‌های اجتماعی و فضای رسانه‌ای و خبری، این اتفاقات بیش‌تر پوشش داده می‌شود و حساسیت‌ها در این زمینه بالا رفته که طبیعی است.

انتهای پیام/

نظر شما