شناسهٔ خبر: 67601835 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

نصرالله: ارتش اسرائیل، بی‌اخلاق‌ترین ارتش دنیاست

دبیر کل حزب الله لبنان با بیان اینکه ارتش اسرائیل، بی‌اخلاق‌ترین ارتش دنیاست، تأکید کرد که حمایت‌های این جنبش از مردم غزه تا زمان رسیدن به هدف، همچنان ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان شامگاه امروز سه‌شنبه مطابق سایر شب‌های ماه محرم، سخنرانی کوتاهی داشت که در آن بر ادامه حمایت‌های این جنبش از مردم غزه و ملت فلسطین تأکید کرد.

نصرالله با بیان اینکه چند ماه است که هیچ کمکی وارد نوار غزه نشده است، گفت: این منطقه با خطر قحطی و بیماری روبروست، ولی سؤال اینجاست که آیا عقلانی است که این وضعیت ادامه یابد؟».

وی با اشاره به اینکه هر مسلمان عاقلی از خود می‌پرسد که آیا کشورهای عربی و اسلامی واقعا نمی‌توانند هیچ کاری برای غزه انجام دهند، تصریح کرد: «ما بر این باوریم که باید در این زمینه به وظیفه خود عمل کنیم. ما هر روز شهید می‌دهیم و به آنان افتخار می‌کنیم. ما تا رسیدن به هدف، به این مسیر ادامه خواهیم داد».

دبیر کل حزب الله همچنین خاطر نشان کرد: جبهه‌های پشتیبانی از غزه در لبنان، عراق و یمن و حامیان اصلی مانند سوریه و ایران، یک تصویر شادی‌بخش ارائه می‌کنند، ولی مواضع کشورهای عربی و اسلامی در قبال غزه، مایه اندوه است.

وی با بیان اینکه ارتش اسرائیل، بی‌اخلاق ترین ارتش دنیاست، در پایان تأکید کرد: زمانی که یک نفر از ما شهید می‌شود یا به جنگ تهدید می‌شویم، نمی‌ترسیم و دست از مسئولیت خود برنمی‌داریم.

نظر شما