شناسهٔ خبر: 67623169 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

هشدارهای اسرائیل جواب نداد/ ساکنان غزه شهر را ترک نکردند

اقتصادنیوز: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن اشاره به مقاومت ساکنان غزه در برابر درخواست رژیم صهیونیستی برای تخلیه بخش‌هایی از شهر غزه، تاکید کرد که دشمن موفق به متزلزل کردن عزم و اراده ساکنان این باریکه نشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ما به مردم صبور و پایدار فلسطین که شگفت‌انگیزترین نمونه‌های مقاومت، استقامت و پایداری را رقم زدند افتخار می‌کنیم‌.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما» در این بیانیه همچنین آمده است: مردم ما در برابر کمپین‌های فشار و ارعاب که خواستار ترک سرزمین خود در سرتاسر نوار غزه بودند، تسلیم نشدند.

در ادامه این بیانیه جنبش حماس آمده است: دشمن نتوانست عزم و اراده مردم ما را بشکند و و همچنین موفق به دستیابی به هیچ یک از اهداف جنایتکارانه خود نشد.

پثیشتر رسانه‌های فلسطینی با انتشار تصویری از اعلامیه‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی روی شهر غزه انداخته بود، گزارش دادند ارتش در این اعلامیه‌ها از ساکنان مناطق شهر غزه خواسته به سمت جنوب حرکت کنند و آن را «منطقه جنگی خطرناک» خوانده است.

خبر مرتبط
پشت پرده امضای قرارداد مراکش با اسرائیل در بحبوحه جنگ غزه

اقتصادنیوز: روزنامه یدیعوت آحارانوت چاپ فلسطین اشغالی گزارش داد که تل آویو و مراکش توافق یک میلیارد دلاری برای صادرات ماهواره امضا کرده‌اند.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد: ارتش اعلامیه‌هایی را روی شهر غزه انداخته که از ساکنان شهر می‌خواهند به منطقه دیرالبلح بروند.

اما مردم شهر غزه درخواست‌های اشغالگران برای ترک خانه‌های خود و ترک شهر را رد می‌کنند.

این در حالی است که ارتش اشغالگر در بیانیه‌ای ادعا کرده است: «نیروهای ارتش اسرائیل به عملیات خود در منطقه شهر غزه ادامه دادند و در طول شب عملیات علیه نیروهای حماس و جهاد اسلامی که در داخل مقر آنروا در این منطقه فعالیت می‌کردند، انجام دادند.»

 

نظر شما