شناسهٔ خبر: 67601730 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کنده فراموش کرد برای بارسا بازی نمی‌کند (عکس)

اسپانیا خیلی زود به بازی برگشت و با نتیجه ۲-۱ از فرانسه جلو افتاد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دیدار اسپانیا و فرانسه در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۴ تاکنون یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این تورنمنت بوده است و در همان دقایق ابتدایی با ۳ گل همراه بوده است.

ابتدا فرانسه با گل رندال کولو موانی روی سانتر کیلیان امباپه موفق شد از اسپانیا جلو بیفتد و سپس لامین یامال با یک شوت تماشایی دروازه حریف را باز کرد.

در ادامه این اسپانیا بود که حملات را ادامه داد و لحظاتی پس از به ثمر رسیدن گل تساوی، موفق شد گل دوم را هم بزند و برتری را نصیب خود کند.

2052245

در دقیقه ۲۵ ارسال خسوس ناواس ۳۵ ساله که در این بازی جانشین دنی کارواخال محروم شده است، توسط مدافعان فرانسه برگشت داده شد، اما در همان محوطه جریمه به دنی اولمو رسید که او هم جانشین پدری مصدوم شده است.

این بازیکن توپ را به زیبایی استپ کرد و از بازیکن مقابلش با یک دریبل استثنایی عبور کرد و سپس اقدام به شوت‌زنی کرد. ضربه او از مایک مانیان هم گذشته بود اما مشخص نبود وارد دروازه می‌شود یا نه، که ناگهان ژول کنده دخالت کرد و به اشتباه توپ را به تور دروازه خودی چسباند تا بازی ۲-۱ شود. کنده با این گل به لامین یامال، هم‌تیمی‌اش در بارسلونا که گل اول را به ثمر رساند، و تیمش، کمک کرد که خیلی زود به بازی برگردند.

2052246

نظر شما