شناسهٔ خبر: 67600904 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

اولویت انجام پروژه‌های آبرسانی رفع تنش آبی است

سردار «نظری»با اشاره به افتتاح پروژه‌های مختلف در شرق استان کرمان؛ اولویت را انجام پروژه‌های آبرسانی و رفع تنش آبی عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  دفاع پرس از کرمان،سردار «محمدعلی نظری» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان سه‌شنبه (۱۹ تیر) در حاشیه افتتاح پروژه آبرسانی به پنج روستای شرق استان در فهرج اظهار داشت: با انجام این پروژه ۱۰ هزار نفر در این روستاها از آب آشامیدنی سالم متنعم می‌شوند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: علاوه بر این، افتتاح دو باب حوزه مقاومت دانش آموزی و خواهران، کارگاه پخت نان سنتی برای اشتغال زودبازده، کارگاه بلوک زنی و ساخت ۶۸ چشمه سرویس‌بهداشتی و حمام برای افراد فاقد این امکانات از دیگر اقدامات در این شهرستان است.
 
وی ادامه داد: بیش از ۱۷۱ میلیارد ریال برای این پروژه‌ها هزینه شده تا با کمک آبفا، فرمانداری، نیروهای مردمی، بسیج سازندگی و گروه های جهادی به انجام برسد و خط انتقال لوله آب از ده اسماعیل به حسن‌آباد نیز افتتاح می‌شود.
 
سردار نظری اظهار کرد: از پروژهای در دست اقدام دیگری برای رفع تنش آبی در شرق استان به ویژه فهرج که بیشترین مشکل را دارد؛ خبر داد و گفت: یک ابرپروژه نیز تا یک ماه دیگر آماده و بخش زیادی از مشکلات آب برج معاذ و روستاهای اطراف حل می‌شود.
 
سردار نظری خاطرنشان کرد: کار تعطیل بردار نیست و در قرارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام در سال آینده نیز باز هم پروژه‌هایی را برای رفع تنش آبی جهت بهره مندی افراد از آب شرب سالم دنبال می‌کنیم.
 
وی اظهار کرد: در قرارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام در مرحله اول ۶۶۹ روستا و در قرارگاه مرد میدان شهید حاج‌قاسم سلیمانی با کمک فرد خیّر و گروه‌های جهادی تاکنون ۵۰۰ روستا آبرسانی شده و این نهضت تا رفع تنش آبی ادامه دارد.
 
انتهای پیام/

نظر شما