شناسهٔ خبر: 67595008 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بهره مندی ۱۰۰۰۰ فهرجی از آب آشامیدنی سالم بهره مندی ۱۰۰۰۰ فهرجی از آب آشامیدنی سالم

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به آیین آبرسانی به ۵ روستای فهرج گفت: در این آیین، جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.

صاحب‌خبر -

سردارنظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در آیین افتتاح پروژه آبرسانی و چند طرح عمرانی در فهرج گفت: امروز افتتاح آبرسانی به ۵ روستا را در فهرج داشتیم که بالغ بر ۱۰ هزار نفر از این آبرسانی بهره‌مند شدند و همچنین پروژه‌های دیگری از جمله دو باب حوزه مقاومت دانش‌آموزی و خواهران، یک کارگاه پخت نان سنتی، ۶۸ سرویس بهداشتی و حمام برای نیازمندان دراین در شهرستان افتتاح شد.

وی افزود: به کمک آبفا، فرماندار شهرستان، نیرو‌های مردمی، بسیج سازندگی، گروه‌های جهادی و سایر دستگاه‌ها، بیش از ۱۷۱ میلیارد ریال برای پروژه‌های امروز هزینه شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: ما در بحث آبرسانی امروز یک خط انتقال لوله آبرسانی از ده اسماعیل به حسن آباد داشتیم که افتتاح می‌شود.

سردارنظری تصریح کرد: در بحث برطرف کردن تنش آبی در منطقه شرق به خصوص فهرج که بیشترین مشکل را دارد ما همچنان پروژه‌هایی را که در دست اقدام داریم و فکر می‌کنم یک ماه آینده یک ابر پروژه در نوع خودش در این منطقه آماده می‌شود و بخش زیادی از مشکلات آبی برج معاذ و روستای اطراف حل می‌شود؛ اما کار تعطیل شدنی نیست.

وی گفت: ما در قرارگاه امام حسن مجتبی در سال آینده باز هم پروژه برمی‌داریم و مشکلات تنش آبی شهرستان‌ها و روستا‌هایی که خانوار آن‌ها از آب آشامیدنی سالم برخوردار نیستند در دستور کار است تا همه آنها از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شوند.

وی افزود: این نهضت آبرسانی تا برطرف شدن مشکل تنش آبی مردم به خصوص روستا‌ها ادامه دارد.

نظر شما