شناسهٔ خبر: 67600195 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

سرنخ قتل مرد میانسال به همسر و دختر رسید

خبرآنلاین

ساعت ۲ بامداد ۱۸ تیرماه مأموران کلانتری ۱۳۸ جنت‌آباد در تماس با بازپرس از کشف جسد مرد میانسالی که با شلیک گلوله به سرش جان باخته، خبر دادند.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

ساعت ۲ بامداد ۱۸ تیرماه مأموران کلانتری ۱۳۸ جنت‌آباد در تماس با بازپرس از کشف جسد مرد میانسالی که با شلیک گلوله به سرش جان باخته، خبر دادند.

به دنبال اعلام این خبر، تیم جنایی راهی صحنه جنایت در خیابان کوروش - غرب تهران - شدند.

در کنار جسد مرد ۶۰ ساله یک جعبه ابزار پزشکی و عینک آفتابی که متعلق به مقتول بود، به چشم می‌خورد.

هنوز تیم جنایی در صحنه جنایت حضور داشت که ناگهان زنی میانسال و دختری ۱۸ ساله خود را به میان جمعیتی که در اطراف جسد جمع شده بودند، رساندند و با دیدن جسد شروع به داد و فریاد کردند. زن میانسال مدعی بود که مقتول همسرش است و از ساعاتی قبل ناپدید شده است.

او در این رابطه گفت: چندین سال قبل با محمود ازدواج کردم و صاحب دو دختر شدم که یکی از آن‌ها ازدواج کرده و دیگری با من زندگی می‌کند. شوهرم راننده تاکسی اینترنتی است و من هم پرستار خانگی هستم. مدتی است که پدرم در بیمارستان بستری شده است. به همین دلیل من و خواهرم به صورت شیفتی در بیمارستان نزد پدرم می‌ماندیم. شب گذشته نزد پدرم بودم و وقتی صبح به خانه برگشتم همسرم از معده درد می‌نالید، از آنجا که باید برای کار به خانه‌ای می‌رفتم بعد از دادن دارو به همسرم از خانه خارج شدم، اما چند ساعت بعد که برگشتم شوهرم خانه نبود. هر چه با تلفن همراهش تماس گرفتم جواب نداد و از آنجا که معده‌اش نیز درد می‌کرد نگران شده و با دخترم تصمیم گرفتیم دنبالش بگردیم، اما وقتی در خیابان می‌رفتیم با دیدن جمعیتی که حوالی پارک جمع شده بودند به آن‌ها نزدیک شدیم و جسد شوهرم را دیدم.

در ادامه تحقیقات با توجه به اینکه کنار جسد یک کیف لوازم پزشکی پیدا شده بود و احتمال می‌رفت مال همسر مقتول باشد و همچنین از آنجا که همسر و دختر مقتول برای جست‌وجو به محل کشف جسد رفته بودند این فرضیه قوت گرفت که آن‌ها از محل افتادن جسد در آن نقطه باخبر بوده‌اند، بنابراین بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت زن میانسال و دختر او را صادر کرد.

با انتقال آن‌ها به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

نظر شما