شناسهٔ خبر: 67597724 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رقابت‌های کافا؛

مربی تیم فوتبال جوانان: اگر ۱۰ نفره نمی‌شدیم، ازبکستان را می‌بردیم

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال جوانان ایران، گفت: اگر در بازی برابر ازبکستان اخراج نمی‌دادیم، به راحتی برنده می‌شدیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال جوانان ایران و ازبکستان در جریان رقابت‌های کافا که به میزبانی قرقیزستان در حال برگزاری است، در حالی با تساوی یک بر یک در شرایطی به پایان رسید که داور این بازی، یک بازیکن کشورمان و حسین عبدی سرمربی تیم ایران را اخراج کرد.

جوانان ایران با توجه به پیروزی در دیدار نخست، به عنوان تیم اول گروهB راهی فینال رقابت‌های کافا ۲۰۲۴ شدند. حسین عبدی در آخرین دقیقه از سوی داور مسابقه اخراج شد تا مسعود عالی‌پور دستیار او در نشست خبری پس از بازی حضور یابد.

مربی تیم فوتبال جوانان ایران، گفت: اگر در این بازی ۱۰ نفره نمی‌شدیم، می‌توانستیم به راحتی ببریم اما قضاوت داور در جریان بازی، نتیجه را به تساوی رساند.

وی افزود: در طول بازی داور سوت‌هایی زد که جریان بازی را خراب کرد. مجبور شدیم دقایق آخر را ۱۰ نفره ادامه بدهیم و گل تساوی را دریافت کردیم.

مربی تیم فوتبال جوانان در مورد اینکه ترجیح می‌دهد در فینال به مصاف کدام تیم بروند، گفت: قطعا بازی امشب بین تاجیکستان و قرقیزستان را می‌بینیم. هر ۲ تیم از تیم‌های خوب آسیا هستند اما با تمام توان مقابل آنها بازی می‌کنیم و به امید خدا قهرمان می‌شویم.

نظر شما