شناسهٔ خبر: 67597351 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل:

۷۷ گروه جهادی مدارس استان اردبیل را بهسازی می‌کنند

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: از امروز طرح «شهید روح‌الله عجمیان» در ۱۵۹ مدرسه استان اردبیل آغاز شد تا شاهد بهسازی، مرمت و شاداب‌سازی این فضاهای آموزشی باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، عباس نوظهور در مراسم آغاز طرح شهید عجمیان در اردبیل اظهار کرد: ۷۷ گروه جهادی در اجرای این طرح ارزشمند با بسیج سازندگی و نوسازی مدارس مشارکت می‌کنند تا همزمان با ماه محرم شاهد حضور این گروه‌های جهادی در مناطق محروم، دورافتاده و پرجمعیت استان باشیم.

وی افزود: عمده مدارس در نظر گرفته شده برای بهسازی، مرمت و شاداب سازی مدارس مناطق محروم در شهرستان‌های مختلف است که گروه‌های جهادی به صورت روزانه در چندین ساعت اقدام به عملیات بهسازی و مرمت در این مدراس می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تا آخر شهریورماه این طرح به طول بینجامد تا همه ۱۵۹ مدرسه پیش‌بینی شده در مناطق مختلف استان تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شود.

نوظهور خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر اجرای این طرح ثمرات و نتایج پرسودی را به همراه داشته و به کاهش هزینه‌ها و افزایش مشارکت جوانان و نوجوانان در اجرای این طرح ارزشمند و خداپسندانه به یاد شهید روح‌الله عجمیان منجر شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل اظهار کرد: حضور گروه‌های جهادی به میزان سه ماه در مناطق محروم و دورافتاده در حقیقت نوعی تهذیب روح و روان نسل آینده به حساب می‌آید و آنها می‌توانند با کارهای خداپسندانه و عام‌المنفعه با مسیر احیای ارزش‌های دینی و اسلامی نیز بیشتر آشنا شوند.

نوظهور بیان کرد: سازمان نوسازی مدارس همراهی و همکاری خوبی را در اجرای این طرح داشته و زمینه تدارک و تأمین بسیاری از امکانات و تجهیزات را فراهم کرده تا گروه‌های جهادی به سرعت اقدام به عملیات بهسازی، مرمت و شاداب‌سازی فضاهای آموزشی کنند تا دانش‌آموزان از اول مهرماه در این مدارس با شور و علاقه خاص حاضر شده و تحصیل خود را در فضای بهتر انجام دهند.

نظر شما