شناسهٔ خبر: 67580161 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل نوسازی مدارس اردبیل:

۱۵۹ مدرسه بهسازی و شاداب‌سازی می‌شود

اردبیل- مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل گفت: با آغاز طرح کشوری شهید «روح‌الله عجمیان» ۱۵۹ مدرسه در مناطق مختلف استان اردبیل مورد مرمت، بهسازی و شاداب سازی قرار می گیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد محمدی‌خلفلو عصر دوشنبه در مراسم آغاز طرح «شهید روح‌الله عجمیان» در اردبیل، اظهار کرد: در این طرح قرار است ۷۷ گروه جهادی فعالیت شبانه‌روزی را در این ۲.۵ ماه انجام دهند تا ما بتوانیم در شهریورماه با تکمیل و تحویل این واحدها به آموزش و پرورش، فضای تربیتی و آموزشی مناسبی را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: در این طرح تلاش بر این بوده تا مرمت، بهسازی و شاداب‌سازی فضاهای آموزشی را شاهد باشیم که در این زمینه از همراهی و همکاری بسیج سازندگی سپاه استان قدردانی می‌کنیم که همراه و هم قدم ما بودند.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل گفت: برای اجرای این طرح ۱۰ میلیارد تومان به صورت متمرکز در استان پیش‌بینی شده و در کنار آن از سایر منابع غیرمتمرکز نیز بهره خواهیم کرد تا واحدهای آموزشی در مناطق محروم و روستایی مورد بهسازی و شاداب‌سازی قرار گرفته و دانش‌آموزان مناطق پرجمعیت بتوانند از این فضاها بهره بگیرند.

محمدی‌خلفلو افزود: در طرح شهید روح‌الله عجمیان سعی بر این است تا به یاد این شهید والامقام مرمت، بهسازی و شاداب‌سازی فضاهای آموزشی در فصل تابستان انجام شده و حرکت تحولی را در مسیر بهبود ارائه خدمات آموزشی با همراهی گروه‌های جهادی شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: نوسازی مدارس در کنار اجرای این طرح، سعی می‌کند تا تعداد زیادی از واحدهای آموزشی نیمه‌تمام را تا شروع سال تحصیلی آماده بهره‌برداری کند تا در مناطق پرتراکم جمعیتی به ویژه اردبیل، پارس‌آباد و اصلاندوز بتوانیم گره از مشکلات موجود رفع کنیم.

محمدی‌خلفلو اضافه کرد: نوسازی مدارس در کنار طرح‌های مختلفی که در مسیر ارتقای وضعیت فضاهای آموزشی و پرورشی انجام می‌دهد، سعی دارد تا سالن‌ها و استخرهای ورزشی نیمه‌تمام را نیز تا مهرماه تکمیل کرده و آماده بهره‌برداری کند.

وی بیان کرد: در دولت سیزدهم اقدامات خوب حمایتی از طرح مدرسه‌سازی و همچنین نوسازی و شاداب‌سازی آن انجام شد و ما در سال‌های اخیر رشد چندین برابری اعتبارات را در این بخش شاهد بودیم.

نظر شما