شناسهٔ خبر: 67595400 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تعطیلی ادارات اصفهان در پی افزایش دمای هوا

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، گفت: به منظور پایداری شبکه برق چهارشنبه ساعت خاتمه کار در اصفهان ساعت ۱۱ و پنجشنبه ۲۱ تیرماه نیز همه دستگاه‌های مذکور تعطیل خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، منصور شیشه فروش، در این خصوص، اظهار داشت: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر هشدار وزش تندباد و گردوغبار و کاهش میدان دید و تقویت توده هوای گرم تابستانه و ماندگاری این توده از چهارشنبه 20 تیرماه تا جمعه 22 تیرماه، با افزایش 2 تا 3 درجه سانتیگراد دما مواجه هستیم.

وی ادامه داد: به منظور پایداری شبکه برق در بخش‌های خانگی، صنوف و ... چهارشنبه 20 تیرماه ساعت خاتمه کار دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی و مراکز آموزشی استان اصفهان ساعت 11 و پنجشنبه 21 تیرماه نیز همه دستگاه‌های مذکور تعطیل خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: البته مراکز امدادی، خدمات رسان، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شبانه روزی کماکان در این ایام ارائه خدمت خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: آزمون‌های سراسری در این بازه زمانی طبق برنامه‌ریزی های سابق کماکان برگزار خواهد شد.

شیشه فروش گفت: در این راستا مقرر شد همه دستگاه‌های اجرایی جهت کاهش مصرف برق باید انجام تعمیرات و در مدار قراردادن دیزل ژنراتور در زمان اوج مصرف برق، تعویض لامپ های کم مصرف به جای لامپ‌های پرمصرف، انجام تعمیرات سالیانه کولرهای آبی و نصب سایه‌بان و تعمیر کولرهای گازی در مناطق گرمسیر را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/163/

نظر شما