شناسهٔ خبر: 67657101 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی:

۴۱ پروژه ورزشی در هفته دولت افتتاح می‌شود

بیرجند_ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: هفته دولت سال جاری ۴۱ پروژه ورزش و جوانان استان افتتاح می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا طالبی عصر امروز شنبه در نشست جمع بندی برنامه‌های سفر وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون شاهد افتتاح و بهره برداری ۶۲ زمین چمن وزرشی با مساحت ۹۲ هزار و ۲۵۰ متر مربع و با اعتبار ۷۳ میلیارد تومان در خراسان جنوبی بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه که تا پایان سال ۴۳ زمین ورزشی به مساحت ۶۰ هزار متر مربع و با اعتبار بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان به در سطح استان به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: ۱۱ زمین ورزشی امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد که جزو همین ۴۳ زمین ورزشی است و بقیه آنها تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

طالبی از افتتاح و بهره برداری ۷ سالن ورزشی استان به مساحت ۱۲ هزار متر مربع خبر داد و خاطر نشان کرد: این تعداد سالن با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان از ابتدای دولت تا کنون هست که امروز یک مورد از این تعداد، افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی در ادامه افزود: تا پایان سال جاری هم ۵ سالن ورزشی سقف کوتاه افتتاح خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه در هفته دولت امسال هم ۴۱ پروژه ورزش و جوانان استان آماده افتتاح خواهد بود.

طالبی با بیان اینکه انجام پروژه‌های عمرانی ورزش و جوانان در استان، آرزوی دیرینه مردم است گفت: پروژه‌ها در دولت شهید رئیسی با دید عدالت محوری در دستور کار بود.

نظر شما