شناسهٔ خبر: 67594261 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بررسی وضعیت جشنواره‌های قرآنی دانشگاهی

تهران- ایرنا- جلسه مجمع مشورتی شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها برای بررسی آخرین وضعیت جشنواره‌های قرآنی دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از وزارت علوم، یکصد و سی و هفتمین جلسه مجمع مشورتی شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها بیستم تیرماه امسال در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و با حضور اعضای این مجمع برگزار می‌شود.

در این جلسه سه دستور مورد بحث و بررسی اعضا قرار خواهد گرفت. اولین دستور بررسی فعالیت‌های قرآنی مراکز آموزش عالی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید است.

دومین دستور این جلسه بررسی برنامه‌های دستگاه‌ها دانشگاهی در هفته قرآن و دانشگاه خواهد بود و سومین دستور نیز ارائه گزارش جشنواره‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها از سوی دستگاه‌هایی است که تاکنون این جشنواره را برگزار کرده‌اند.

براساس این گزارش یکصد و سی وششمین جلسه این مجمع ۲۳ اردیبهشت‌ماه امسال به میزبانی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار و طی آن به مباحثی همچون «اضافه شدن بخش اساتید و کارکنان به جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان» پرداخته شد.

مجمع مشورتی، بازوی کارشناسی شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها بوده و اعضای آن نمایندگان دستگاه‌های دانشگاهی از جمله وزارت علوم، وزارت بهداشت، جهاددانشگاهی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، دانشگاه ملی مهارت، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه جامع علمی - کاربردی هستند.

نظر شما