شناسهٔ خبر: 67594213 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

فاتی پیشنهاد تیم مورینیو را رد کرد - اکونیوز

اقتصاد ایران: مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا که شایعه انتقالش از این تیم به گوش می‌رسد، قصد دارد در تیم کاتالان بماند و خودش را به سرمربی جدید تیم ثابت کند.

صاحب‌خبر -
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه آ اس اسپانیا مدعی شد که آنسو فاتی توانسته مدیران باشگاه بارسلونا را مجاب کند که به او فرصتی دیگر بدهند تا در اردوی پیش فصل نظر سرمربی جدید تیم، هانسی فلیک را جلب کند.

فاتی 21 ساله که فصل گذشته هم به صورت قرضی برای تیم برایتون انگلیس توپ می‌زد، از اسپانیا، ترکیه و عربستان پیشنهادهایی دارد که گویا جدی‌ترین آنها از سوی سویا بوده اما بحث حقوق بازیکن فعلاً باعث عقب‌نشینی مشتری آندلسی شده است. آ اس همچنین مدعی شده است که ژوزه مورینیو، سرمربی جدید تیم فنرباغچه ترکیه نیز به مسئولان باشگاه پیشنهاد داده با فاتی وارد مذاکره شوند که گویا مهاجم جوان بارسلونا این درخواست را رد کرده است.

در این میان نشریه اسپورت کاتالونیا نوشته است که مدیران باشگاه سویا همچنان در تلاش هستند تا راهی برای جذب فاتی پیدا کنند که محتمل‌ترین گزینه، انتقال قرضی او است. باشگاه بارسلونا از رویکرد آندلسی‌ها در مورد پرداخت حقوق فاتی راضی نیست، چرا که آنها حاضر به پرداخت حتی نیمی از حقوق فاتی هم نیستند. این در شرایطی است که باشگاه بارسلونا هم محدودیت‌های خاص خودش را برای رعایت سقف حقوق پرداختی به بازیکنان تیم دارد.

انتهای پیام/

نظر شما