شناسهٔ خبر: 67593775 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

یک میلیون مشترک برق در شهر تهران پاداش گرفتند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: یک میلیون مشترک خانگی این شرکت مشمول دریافت پاداش شده اند؛ پیش بینی می شود تعداد مشترکانی که پاداش خواهند گرفت به دو برابر افزایش یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ کامبیز ناظریان در ارتباط زنده خبری با قدردانی از همکاری ارزنده مشترکان برق پایتخت گفت: تا امروز یک میلیون مشترک خانگی در شهر تهران بر روی قبوض برق خود پاداش صرفه جویی دریافت کرده اند و پیش بینی می شود این رقم به زودی به دو میلیون اشتراک افزایش یابد.

ناظریان با بیان این که پیک مصرف برق کشور از رقم ۷۶ هزار و ۵۰۰ مگاوات گذشته و احتمال عبور مصرف برق از مرز ۷۷ هزار مگاوات به عنوان رکوردی جدید در صنعت برق کشور وجود دارد همراهی مشترکان را مولفه ای بسیار مهم در مدیریت پایداری شبکه دانست و گفت: استفاده از دور کند کولرهای آبی و تنظیم دمای سامانه های سرمایشی بر روی اعداد ۲۵ و ۲۴ درجه سانتی گراد در کاهش بار شبکه در ساعات اوج بار تاثیر بسیار زیادی دارد.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع نیاز مصرف ساعات پیک شهر تهران با رقمی معادل ۵ هزار و ۲۲۰ مگاوات طی روز جاری، حدود ۲ هزار و ۴۰۰ مگاوات مربوط به سامانه های سرمایشی است لذا مشترکان می توانند با کمی مدیریت رفتار مصرف تاثیر زیادی در حفظ پایداری شبکه برق داشته باشند.

مدیرعامل برق پایتخت همکاری مشترکان اداری را در اجرای برنامه های مدیریت مصرف برق شایسته دانست و گفت: با همکاری ادارات، کاهش بار شبکه به میزان ۱۳۰ مگاوات میسر شده و انتظار می رود تمامی مشترکان اداری استفاده از مولدهای برق را به منظور کاهش مصرف برق مطابق با ابلاغیه هیات وزیران در دستور کار خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: امروز نیز برق ۵۰ مشترک اداری به دلیل بی توجهی به ابلاغیه هیات وزیران و خودداری از کاهش مصرف برق با اخطار قبلی قطع شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما