شناسهٔ خبر: 67593515 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

پی که می‌خواهد رونالدو را استخدام کند

کریستیانو رونالدو به احتمال زیاد آخرین دوره حضور خود در یورو را تجربه کرد و در آستانه 39 سالگی، دوران حرفه‌ای او به زودی به پایان خواهد رسید.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، برای دوران پس از بازنشستگی رونالدو، اولین پیشنهاد شغلی از سوی کینگز لیگ ارائه شده است. جرارد پیکه، بنیانگذار 37 ساله این رقابت‌ها، حضور رونالدو و همچنین رقیب دیرینه او، لیونل مسی را در آینده در لیگ خود متصور می‌شود.

پیکه به نشریه اسپورت بیلد گفت: "هر دوی آنها هنوز فعال هستند و حرفه‌ای‌ها باید زمانی که به ما ملحق می‌شوند، بتوانند به طور کامل بازی کنند. بدون شک لئو و کریستیانو در آینده گزینه‌های ما خواهند بود."

تا کنون ستارگان سابق دیگری مانند زلاتان ابراهیموویچ، فرانچسکو توتی و ایکر کاسیاس در این لیگ حضور داشته‌اند. با این حال، حضور رونالدو پس از پایان دوران حرفه‌ای او، می‌تواند یک جهش بزرگ برای لیگ پیکه باشد. CR7 با حدود یک میلیارد دنبال کننده در تمام پلتفرم‌های اجتماعی، بزرگترین ستاره دنیای مجازی است. در طول یورو، او روزانه توسط صدها هوادار احاطه شده بود.

کینگز لیگ" از سال 2013 تاسیس شده و در آن 12 تیم به صورت هفتگی در زمین‌های کوچک به مصاف یکدیگر می‌روند. تماشاگران (اکثریت از طریق پخش آنلاین) با قوانین ویژه‌ای مانند گل‌های دو برابر سرگرم می‌شوند. تیم‌ها توسط ستاره‌های سابق یا استریمرهای آنلاین مشهور هدایت می‌شوند.

 

"کینگز لیگ" به خصوص در دنیای اسپانیایی زبان بسیار موفق بوده و حتی برای مسابقات نهایی ورزشگاه‌هایی مانند نوکمپ را پر می‌کند و به زودی قصد دارد با حضور رونالدو و مسی به آلمان گسترش یابد.

پیکه می‌گوید: "ما با تمام دنیا صحبت می‌کنیم، این یک پروژه برای همه است، ما نمی‌خواهیم با فوتبال سنتی رقابت کنیم. اما فضایی وجود دارد که در آن می‌توان رقابت را با نمایش و بازی‌های ویدیویی ترکیب کرد."

نکته جالب اینجاست که پیکه و رونالدو سابقه بازی در کنار هم را در زمین دارند. از سال 2004 تا 2006، هر دو در منچستریونایتد بازی می‌کردند و در 15 بازی در کنار هم به میدان رفتند.

 

نظر شما