شناسهٔ خبر: 67351220 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

صحنه‌ای که دنیا را تکان داد: رونالدو واقعی بود!

قبل از شروع بازی پرتغال و ترکیه، اتفاق جالبی رخ داد. واکنش یک دختربچه هشت ساله به دیدن رونالدو بازتابی جهانی پیدا کرد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های ملی پرتغال و ترکیه، در چارچوب رقابت‌های یورو 2024 با پیروزی3-0 پرتغال به پایان رسید، اما در کنار حوادث این بازی فوتبال و گل به خودی بازیکن تیم ترکیه، واکنش هیجانی یک دختر خردسال از دیدن کریستیانو رونالدو دیدنی بود.

دیانا گراچا همراه با بازیکنان وارد زمین شد و هنگام مراسم آغازین بازی با دیدن رونالدو به شدت ذوق زده شد. او به رونالدو حتی دست زد تا ببیند آیا واقعی است یا خیر که ثبت این تصویر بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی داشت.

نشریه آبولا با دیانا گراچای هشت ساله صحبت کرده است. دیانا که هوادار بنفیکا است و می‌خواهد فوتبالیست شود، جزئیات آن بازی فراموش نشدنی و دیدار با رونالدو را به آبولا گفت.

کریستیانو رونالدو معمولا در هر مسابقه‌ای که در آن شرکت می‌کند مرکز توجه است. اما قبل از دوئل با ترکیه در دور دوم یورو 2024، توجهات بین دختری که دیوگو کاستا را همراهی می‌کرد و به کاپیتان سلسائو خیره شده بود، تقسیم شد.

نام او دایانا گراچا است و او هشت سال دارد. او زمانی که متوجه شد رونالدو درست در کنارش است، او را لمس کرد، انگار دنیا را به او داده باشند.

دیانا گفت: «من واقعا رونالدو را دوست دارم. او خیلی خوب است و مهمتر از همه اینکه پرتغالی است.» 

دیانا با همان معصومیت کودکی گفت که حالا مشهور شده است: «وقتی با هواپیما به پرتغال برمی‌گشتم، برخی من را شناختند. یک آقا به من گفت تو همان دختربچه‌ای نیستی که با رونالدو بود؟ و من گفتم، بله، من هستم!»

شاید دیانا حالا واقعا باید خود را با این شهرت وفق دهد. به گفته مادرش، دوستانش به او می‌گویند که او مشهور است و از حالا قرار است عکس و امضا بدهد. همه اینها به دلیل برخورد گرم و واکنش فراموش نشدنی او با رونالدو بود.

انتظار چند ماهه

کارلا باندیرا، مادر دیانا می‌گوید: «همه چیز از برنامه لیدل شروع شد که در آن کودکان بین 6 تا 10 سال قرعه‌کشی شدند تا به بازی‌های پرتغال در یورو 2024 بروند. 

به این ترتیب "ماجراجویی" آغاز شد: «این یک تجربه دیدنی بود. ماجراجویی از صبح جمعه [21 ژوئن] آغاز شد و همه چیز بسیار خوب سازماندهی شده بود. فقط یک بزرگسال می‌توانست با دیانا برود و آن من بودم.»

پس از ورود به دورتموند و گذراندن یک شب در هتل، مادر و دختر به ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک رفتند، جایی که دیانا تجربه‌ای به یاد ماندنی داشت.

می‌خواستم به رونالدو بگویم که او را خیلی دوست دارم

با 22 کودکی که در تونل منتهی به زمین صف کشیده بودند، دیانا تقریباً در کنار رونالدو بود. 

او در نهایت دستش را به دیوگو کاستا داد ولی اصرار داشت که با رونالدو صحبت کند: «از بودن در کنار همه بازیکنان لذت بردم. من با دیوگو کاستا صحبت کردم، او از من پرسید که آیا فوتبال را دوست دارم و من گفتم که بله دوست دارم. من فوتبال بازی کردن را هم دوست دارم.»

دیانا در زمین، به نظر می‌رسید که نمی‌توانست باور کند که رونالدو درست آنجاست. برای لحظه‌ای او را لمس کرد و دستانش را روی صورتش گذاشت، انگار همان لحظه متوجه شد که این یک رویا نیست. و راز را به دوستش که در کنارش بود گفت.

دیانا دوست داشت به رونالدو چه بگوید؟ او پاسخ می‌دهد: «اینکه واقعاً او را دوست دارم.»

مادر دیانا، به نوبه خود، حتی متوجه این تعامل نشد: «من حتی آن صحنه را ندیدم، زیرا در حین سرود روی نیمکت مقابل بودم. سپس، یکی از همکارانم بود که ویدیو و عکس را در شبکه ایکس برای من فرستاد.»

دیانا و کارلا اندکی بعد، لحظاتی قبل از پخش شدن آغوش رونالدو در شبکه‌های اجتماعی، با هم ملاقات کردند.

برادر تا ساعت 2 بامداد در تیک تاک

مادر می‌گوید: «اصلا فکر نمی‌کردم آن لحظه این‌چنین بازتاب داده شود، حتی امروز [یکشنبه] برای من فیلم و عکس می‌فرستند». این سرخوشی به طور طبیعی به بقیه اعضای خانواده از جمله دو برادر بزرگتر دیانا سرایت کرد. آنها هنوز در ناباوری هستند. می‌گویند به طلا می‌ارزد. 

کارلا توضیح می‌دهد که یکی تا ساعت دو بامداد در تیک تاک ماند و به دنبال ویدیوهای جدیدتر بود. و دیانا بعد از بازی چطور بود؟ او مدت زیادی طول کشید تا بخوابد، او تا نیمه شب بیدار بود.

من فوتبال و بنفیکا را دوست دارم

همانطور که قبلاً متوجه شدید، دیانا عاشق فوتبال است. کارلا تایید کرد: «او خیلی بنفیکا را دنبال می‌کند و همه بازی‌ها را تماشا می‌کند دیانا بسیاری از بازیکنان بنفیکا را می‌شناسد، حتی بیشتر از من.»

دیانا هیچ شکی درباره باشگاهی که طرفدارش است ندارد: «بنفیکا» - و بازیکن مورد علاقه‌اش: «ژوآئو نِوژ»

مشخصا پس از رونالدو بازیکن مورد علاقه شما کیست؟ «برونو فرناندز. او خیلی خوب است.»

شاید کارلا و دیانا هنوز متوجه ابعاد تمام اتفاقات 24 ساعت منتهی به این گفت‌وگو نشده باشند. این شاید بهترین توصیف از لحظه تاریخی رخ داده بین دیانا و رونالدو باشد. توپ بار دیگر در زمین رونالدو است. باشد که بیشتر شاهد چنین لحظاتی باشیم.

 

نظر شما