شناسهٔ خبر: 67593357 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده کل ارتش: نیازهای اقیانوس‌نوردی کشور به حد خودکفایی رسیده است

کرمان - ایرنا - فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی گفت: بسیاری از امکانات و نیازهایی که سال‌های سال به نحوی به آن وابسته بودیم، با ابتکار دانشمندان جوان نخبه، شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه های حوزه ارتش فراهم شده است و امروز شاهد هستیم که نمونه های بهتر آنها را در اقیانوس‌نوردی ساخته‌ایم و حتی در به حد بهتر و بالاتر به خودکفایی رسیدیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی روز سه شنبه در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای علمی و فنی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در سیرجان استان کرمان با اشاره به نمایش برخی از این دستاوردها در نمایشگاه اظهار داشت: این مجموعه، نمایشگاهی از امید، نوآوری و نشاط است که از ترکیب مقدس دانشگاه ها، شرکت های دانش بنیان و نخبگان و نیروی دریایی ارتش تشکیل شده است.
وی افزود: در این نمایشگاه آنچه که نیروی دریایی برای اقیانوس پیمایی در بخش آماد و پشتیبانی نیاز دارد با دست به دست هم دادن ساخته شده و این یک موفقیت بزرگی است که مواردی که ما فکر می کردیم امکان‌پذیر نیست انجام شد.

فرمانده کل ارتش عنوان کرد: در دریانوردی بسیاری از موارد را نیاز داشتیم اما به این نیازها عادت کرده بودیم یا فکر می کردیم چنین چیزی امکان پذیر نیست که داشته باشیم، اما حالا نه تنها نیازها برطرف شده بلکه به امکانات بیشتر هم دست یافته ایم و با این تعامل در بخش های مختلف با همکاری نخبگان نیازها برطرف شد تا ماموریت های اقیانوسی بهتر با قدرت بالاتر انجام شود.

وی تصریح کرد: جای سپاس به درگاه خداوند دارد و هرکس از ملت ایران که بازدید از این نمایشگاه داشته باشد به طور حتم امیدش بیشتر خواهد شد و امیدواری و شوق آفرینی در هر غرفه ای که نگاه می کنید نشاط انگیز است که باید به ملت ایران تبریک گفت.

سرلشکر موسوی گفت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه ها و حوزه ها این پیشرفت ها را دارند و روزبه روز رشد و پیشرفت را در نیروهای مسلح با شکوه تر شاهد هستیم.

فرمانده کل ارتش: نیازهای اقیانوس‌نوردی کشور به حد خودکفایی رسیده است نمایشگاه دستاوردهای علمی و فنی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در سیرجان

به گزارش ایرنا نمایشگاه دستاوردهای علمی و فنی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، همچنین با حضور سردار محمد شیرازی رییس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا و امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی در مرکز فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش در سیرجان افتتاح شد.

نظر شما