شناسهٔ خبر: 67592930 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

یک ستاره چپ‌پای دیگر در انزلی

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی:مدافع چپ دو فصل اخیر آلومینیوم اراک برای گذراندن دوران سربازی باید به ملوان انزلی برود.به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ملوان انزلی که تنها تیم نظامی لیگ برتر را دارد، در فصل جدید ستاره‌های پرشماری خواهد داشت و پس از امید نورافکن و سید ابوالفضل جلالی که حضورشان در این تیم تقریبا قطعی شده، حالا خبر می‌رسد که یونس اکبرپور هم از آلومینیوم به جمع قوهای سپید اضافه می‌شود.

یونس اکبرپور که سال درخشانی در جمع شاگردان سید مجتبی حسینی سپری کرد و در تمام 30 بازی لیگ برتر و چهار دیدار جام حذفی در ترکیب آلومینیوم اراک قرار گرفت و بیشترین حضور را در زمین داشت، حالا به اجبار باید راهی ملوان انزلی شود تا دوران سربازی خود را سپری کند.

این مدافع چپ دو سال قبل از مس رفسنجان به آلومینیوم اراک اضافه شد ولی فقط در سه هفته ابتدایی به میدان رفت و پس از آن دور از لیست قرار گرفت، اما مجتبی حسینی در فصل اخیر او را در تمام بازی‌ها به زمین فرستاد تا حالا تبدیل به یکی از چهره‌های مهم نقل و انتقالات شود.

اکبرپور که فقط 22 سال سن هم دارد، امیدوار بود شرایط ادامه همکاری با آلومینیوم را با توجه به قراردادش به دست بیاورد، اما این اتفاق رخ نداد و مجبور است برای گذراندن دوران سربازی به ملوان انزلی برود.

باشگاه ملوان انزلی در فصل جدید با حضور یونس اکبرپور و ابوالفضل جلالی، دو مدافع چپ تخصصی و تاثیرگذار دارد که البته امید نورافکن هم در این پست توانایی بازی دارد تا ترافیک شدید در این منطقه شکل بگیرد.

برچسب‌ها:

نظر شما