شناسهٔ خبر: 67592014 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

امام جمعه موقت کرمانشاه تأکید کرد؛

لزوم داشتن نگاه تخصصی به مقوله وحدت

کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: دشمن برای درهم شکستن وحدت مسلمین از هر فرصتی برای وارد کردن ضربه به این مهم استفاده می کند پس لازم است که به مقوله وحدت به صورت تخصصی تر و متعهدانه تر نگریسته شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین محمد حجتی صبح امروز در درس اخلاق طلاب کرمانشاهی در سخنانی اظهار داشت: وحدت و همگرایی همان نیاز امروز همه ملت ایران از هر دین و مذهبی است که اتفاقا دشمن با علم به آن دست روی این مهم گذاشته است.
 
امام جمعه موقت کرمانشاه تصریح کرد: بنابراین دشمن برای درهم شکستن وحدت مسلمین از هر فرصتی برای وارد کردن ضربه به این مهم استفاده می کند پس لازم است که به مقوله وحدت به صورت تخصصی تر و متعهدانه تری نگریسته شود.
 
حجت الاسلام و المسلمین حجتی با تاکید بر اینکه وضعیت کنونی جهان اسلام معلول بی بصیرتی برخی از دولت های مسلمان می باشد، تصریح کرد: باید اذعان کرد که جهان اسلام با پتانسیل جمعیتی خود از یک سو و همچنین داشتن منابع خدادادی و استراتژیک بازهم می بینیم که عملا از سوی استکبار و کشورهای غربی مورد هجمه های مختلف به ویژه هجمه فرهنگی قرار می گیرد.
 
وی در ادامه سخنان خود با انتقاد از استمرار سکوت مجامع جهانی و کشورهای اسلامی در قبال جنایت صهیونیست ها علیه مردم غزه و فلسطین، خاطرنشان کرد: از سال گذشته شاهد آغاز یک هجوم وحشیانه از سوی رژیم کودک کش اسرائیل به غزه بوده ایم و امروز این جنایات نه تنها متوقف نشده است بلکه بر شدت و حدت آن افزوده شده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: راه حل مشکل غزه را باید در خود کشورهای اسلامی جست، زیرا غربی ها و آمریکایی ها عملا نشان داده اند که نه تنها برای احقاق حقوق مردم غزه تلاش نمی کنند، بلکه در عمل به دنبال تقویت رژیم منحوس اسرائیل در این جنایات هستند.
 
این عالم برجسته کرمانشاهی در ادامه سخنان خود یادآور شد: البته در این میان نباید از مبارزه محور مقاومت علیه رژیم صهیونیستی غافل باشیم، این محور با یک قدرت و ایمان راسخ در همان روزهای اولیه هجوم رژیم صهیونیستی به غزه، علیه این جنایات به پا خاست و تاکنون ضربات مهلکی بر پیکره رژیم جعلی اسرائیل وارد کرده است.
 
امام جمعه موقت کرمانشاه در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه وحدت ادیان و مذاهب در داخل کشورمان بسیار خوب و در یک سطح عالی می باشد، تصریح کرد: خوشبختانه با وجود تمام تلاش های رسانه ای و سیاسی دشمن علیه وحدت ملت ایران، به عینه می بینیم که این وحدت با بصیرت این ملت کماکان پابرجاست و بالعکس در حال تقویت می باشد که نمونه بارز آن را می توان حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری از هر دین، مذهب، فرهنگی و عقیده ای دانست./1400/

نظر شما