شناسهٔ خبر: 67590299 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

اختصاصی: اولین خرید سپاهان مشخص شد

باشگاه سپاهان با ستاره جوان فصل گذشته مس رفسنجان به توافق نهایی رسید.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

طلایی پوشان که باید یک ماه دیگر در مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان به مصاف شباب الاهلی امارات بروند، برای تقویت تیمشان اقدام کردند و به دنبال حضور موفق در رقابت‌های آسیایی و داخلی هستند و سعی دارند نتایج بهتری از سال گذشته بگیرند که در همین راستا با یک وینگر جوان توافق کردند.

محمدمهدی محبی که سال موفقی در مس رفسنجان داشت و نمایش تاثیرگذاری در ترکیب این تیم برای رسیدن تا فینال جام حذفی ارائه داد و در لیگ برتر هم آمار خوبی به‌عنوان وینگر بر جای گذاشت، احتمالا به‌عنوان نخستین خرید تابستانی سپاهان معرفی می‌شود.

1997767

این بازیکن که نخستین بازی خود در لیگ برتر را در فصل 1400-1399 تجربه کرد و با نظر سید مجتبی حسینی در نفت مسجدسلیمان به میدان رفت و با درخشش در این تیم به پیکان رفت و یک سال هم در این تیم عضویت داشت، طی دو فصل اخیر یکی از مهره‌های اصلی مس رفسنجان بوده که حالا سر از سپاهان درآورده است.

محبی در فصل اخیر لیگ برتر سه گل به ثمر رساند و پنج پاس گل داد و در جام حذفی نیز یک گل حساس مقابل تراکتور زد که این عملکرد مورد توجه ژوزه مورایس قرار گرفت تا این بازیکن را به خدمت بگیرد.

باشگاه سپاهان پس از مذاکره با محمدمهدی محبی، به توافق نهایی با این شاگرد محرم نویدکیا رسیده و به زودی او را به‌عنوان خرید جدیدش معرفی می‌کند و رسما وارد نقل و انتقالات خواهد شد.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما