شناسهٔ خبر: 67626917 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

تاج: برخی‌ها می‌گویند عمدا VAR را وارد نمی‌کنند

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: می‌گویند که عمدا VAR را وارد نمی‌کنند تا نتایج به سود تیم خاصی در بیاید و همین موضوع حساسیت و تنش زیادی را ایجاد می‌کند و باید برای هر موضوعی توضیح زیادی ارائه دهیم.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: مجمع سالیانه هیئت فوتبال اصفهان پیش از ظهر امروز با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون، سیدمهدی صدری سرمرست اداره کل ورزش و جوانان استان، علی طاهری رئیس هیئت فوتبال اصفهان، مهدی آذربایجانی مدیرعامل باشگاه سپاهان، نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در محل اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

به گزارش تسنیم، در این جلسه شرایط هیئت فوتبال استان عملکرد و صورت‌های مالی سال‌های گذشته بررسی و بودجه سال ۱۴۰۳ اعلام و به تایید اعضا رسید و در ادامه وضعیت ساختمان فعلی هیئت مورد بررسی قرار گرفت و اعضای مجمع از مدیرکل ورزش و جوانان درخواست کردند تا پیرامون نوسازی و یا انتقال ساختمان به محل جدید، همکاری لازم را داشته باشد. در بخش پایانی اعضای مجمع برای انتخاب نائب رئیس بانوان رای‌گیری کردند که در این راستا زهرا سرجویی با ۴۱ رای از مجموع ۴۴ رای انتخاب شد.

گستردگی فوتبال ابهام ایجاد می‌کند

مهدی تاج در حاشیه مجمع عمومی سالیانه هیئت فوتبال با تأکید بر اینکه استان اصفهان سهم وسعی از فوتبال دارد، گفت: اصفهان در همه حوزه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی ویژگی‌های خاصی خودش را دارد؛ فوتبال یک رشته گسترده است و نسبت به سایر رشته‌ها فضای متفاوتی دارد و گاهی این گستردگی موجب ایجاد شائبه و ابهام می‌شود.

وی افزود: به طور مثال می‌گویند که عمدا VAR را وارد نمی‌کنند تا نتایج به سود تیم خاصی در بیاید و همین موضوع حساسیت و تنش زیادی را ایجاد می‌کند و باید برای هر موضوعی توضیح زیادی ارائه دهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال متذکر شد: فوتبال حواشی زیادی دارد، اما باید با این حواشی منطقی برخورد کرد و خیلی اهمیت دادن به فوتبال، می‌تواند حساسیت‌ها را دو چندان کند.

وی با تاکید بر اینکه طبق قانون فیفا به زودی باید باشگاه فوتبال از سایر رشته‌های ورزشی جدا شود، گفت: طبق این قانون نمی‌توان هم‌زمان با فوتبال در سایر رشته‌ها تیم‌داری کرد.

تاج در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در فوتسال اتفاقات خوبی رخ داده، گفت: گیتی‌پسند می‌تواند در جام باشگاه‌های آسیا اتفاق مثبتی رقم بزند، تیم پالایش نفت نیز به لیگ برتر اضافه شده است.

وی یادآور شد: اصفهان در فوتبال بانوان عقب است و امیدواریم اتفاق خوبی در فوتبال بانوان اصفهان بیفتد و تیم‌های اصفهانی روی سکو قرار گیرند؛ همچنین سهم اصفهانی‌ها در تیم‌های ملی فوتبال بانوان کم است، در بخش بانوان باید کار جدی انجام شود. تاج ادامه داد: در فوتبال ساحلی اصفهان نیز همین مورد وجود دارد، باید کار جدی صورت بگیرد و اتفاقات خوب ادامه پیدا کند.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: با شهید حسن غازی فوتبال بازی می‌کردم و افتخار آشنایی با وی را داشتم، یاد و خاطره همه شهدای فوتبال و عزیزانی که به تازگی از دنیا رفتند را گرامی می‌دارم و برای پیشکسوتان فوتبال اصفهان آرزوی سلامتی دارم.

علی طاهری رئیس هیئت فوتبال اصفهان در حاشیه این مجمع گفت: شروع کارمان با پیدا اپیدمی کردنا همراه بود و عملا تا دوسال اول نتوانستیم هیچ کاری انجام دهیم و از ۱۴۰۱ شروع به کار کردیم و اقدامات خوبی در حوزه‌های فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی و در زمینه ارتقای داوران، مربیان و همچنین برگزاری مسابقات مختلف انجام شده است.

وی افزود: در این مدت نتایج خوبی هم داشتیم از جمله قهرمانی سپاهان در جام حذفی، قهرمانی گیتی‌پسند در لیگ برتر و غیره؛ تنها استانی هستیم که همه زیرمجموعه‌هایش را پوشش می‌دهد و در بالاترین سطح لیگ‌های کشور فعال هستند.

نظر شما