شناسهٔ خبر: 67590252 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

مرگ نوزاد شیرخوار بر اثر نیش عقرب در بشاگرد

رییس بیمارستان بشاگرد گفت: یک مورد عقرب گزیدگی در روستای اکبرآباد آخران بشاگرد و دیر مراجعه کردن بیمار به بیمارستان باعث مرگ شیرخوار یک ساله شد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد، عصر روز دوشنبه خانواده‌ای بشاگردی از توابع بخش سیت و ماستی شهرستان بشاگرد برای احیای شیرخوار یک ساله خود به بیمارستان بقیه الله (ع) مراجعه کرده که متأسفانه کودک این خانواده از علائم حیاتی برخوردار نبود.

مظاهر نجفی رئیس بیمارستان بقیه الله (عج) شهرستان بشاگرد در این خصوص با بیان اینکه یک کودک بدون علائم حیاتی به این مرکز درمانی توسط خانواده و دایی‌اش آورده شد که علی رغم تلاش‌های بیش از ۴۵ دقیقه‌ای برای احیا، راه به جایی نبرد.

وی به نقل از گفته‌های دایی کودک فوت شده اظهار کرد: نیمه شب گذشته این کودک از ناحیه پهلوی چپ مورد گزش عقرب قرار گرفته است و خانواده وی از این موضوع بی اطلاع بوده‌اند تا اینکه ظهر امروز هنگام شیر دادن به بچه، متوجه حالت تهوع و استفراغ کودک شده و همچنین خون در ادرار نوزاد مشاهده می‌کنند.

رئیس بیمارستان بقیه الله (عج) شهرستان بشاگرد در ادامه افزود: هنگامی که این خانواده به بیمارستان مراجعه کرده‌اند ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه بوده و متأسفانه بچه شیرخوار قبل از رسیدن به این مرکز درمانی جان خود را از دست داده است.

نجفی بر لزوم رسیدن به موقع به مراکز درمانی جهت درمان انواع گزش تاکید و خاطرنشان کرد: بی توجهی و دیر رساندن بیمار مورد گزش قرار گرفته به خصوص از نوع نیش مار و عقرب، باعث به خطر افتادن جان بیمار می‌شود.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما