شناسهٔ خبر: 67589092 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مطالبه مردم برای پاسخگویی فرماندار ازنا

جمعی از مردم ازنا برای دعوت آقای فاتحی فرماندر این شهر به جلسه پاسخگویی به عملکرد سه سال خود، کارزار مطالبه‌گری راه انداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جمعی از مردم شهرستان ازنا با ایجاد کارزار مطالبه‌گری در فضای مجازی، ضمن دعوت از آقای فاتحی، فرماندار این شهر به برگزاری جلسه پاسخگویی به عملکرد سه سال خود، از سایر شهروندان ازنایی خواستند به این کارزار بپیوندند.

متن اطلاعیه دعوت به این کارزار به این شرح است:

باسمه‌تعالی

بیانیه شماره یک «کارنامه‌خوانی» مدیران شهرستان «ازنا»

دعوت از همشهریان گرامی برای «مطالبه‌گری» و دعوت از فرماندار محترم برای «پاسخگویی»

«مسئولین خودشان را در معرض نقد و انتقاد قرار بدهند و پاسخگو باشند و پاسخ بدهند و تبیین کنند. خیلی از اوقات اگر چنانچه یک انتقادی به کسی بشود، این فرصتی است برای او که بتواند ذهن‌ها را روشن کند». مقام معظم رهبری - 1388/03/29

مردم شریف و نجیب شهرستان ازنا؛

همچنان که رهبر عزیز ما مدیران را به پاسخگویی موظف می‌کنند ما مردم را نیز به مطالبه‌گری فرامی‌خوانند، در این مسیر نباید‌ هیچ کوتاهی کرد که آینده کشور و شهرمان در گرو مطالبه دقیق، علمی، منصفانه و موشکافانه از مدیران است.

مطالبه‌گری نیازمند مشارکت و همراهی مردم است و حضور مردم آن را به اوج خاصیت و ثمردهی خواهد رساند. نمی‌توان و نباید به‌خاطر فشارها و تهمت‌ها یا حتی بدرفتاری‌ها و کم‌کاری‌ها مطالبه‌گری را کنار گذاشت.

مطالبه‌گری و سؤال از مسئولان به‌معنای به‌چالش‌کشیدن ایشان نیست بلکه فرصت رشد و غفلت‌زدایی برای ایشان است و باید با آغوش باز پذیرا باشند.

از همین رو ما به‌عنوان جمعی از مردم ازنا پس از گذشت سه سال از دوران مسئولیت آقای فاتحی فرماندار محترم، کارزاری برای دعوت از ایشان به‌منظور حضور در جلسه‌ای عمومی با هدف پاسخگویی نسبت به عملکردشان راه انداخته‌ایم. این کارزار در راستای اصلاح امور، رفع مشکلات و پیشرفت فراگیر شهرستان است.

جناب آقای فاتحی فرماندار محترم شهرستان ازنا؛

روشن است که شرایط خطیر کنونی کشور به‌نحوی نیست که مدیران و مسئولان فقط به‌دنبال پیش‌برد امور جاری و عادی نهادها باشند. خصوصاً از مدیران منتسب به دولت «شهید خدمت» انتظار می‌رود علاوه بر پاسخگویی و حضور در میان مردم، برنامه‌ریزی و تلاش برای تحقق افق‌های بلند و پیشرفت همه‌جانبه در حوزه مسئولیت‌شان داشته باشند.

براساس مطالبات مردم شریف شهرستان مواردی همچون ارتباط ضعیف با مردم، عدم تعامل مناسب با نیروهای دلسوز و انقلابی، عدم سرکشی به روستاها، تهیه‌نشدن نظام مسائل شهرستان و عدم سکونت در ازنا اهم محورهای مطرح‌شده در مورد عملکرد حضرتعالی بوده است‌.

لذا ما امضاکنندگان این کارزار از جنابعالی درخواست داریم جلسه‌ای عمومی با حضور آحاد همشهریان گرامی برگزار کنید و ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های دوران سه‌ساله حضورتان در ازنا به سؤالات نیز پاسخ دهید.

با عزم و اراده همشهریان محترم قطعاً این کارنامه‌خوانی منحصر در فرماندار نخواهد ماند بلکه آغازی بر مطالبه‌گری از همه مدیران شهرستان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما