شناسهٔ خبر: 67591136 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد:

مشارکت مردم در انتخابات نشان از بصیرت مردم و حقانیت نظام بود

سید پوریا مسلمی

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد، برگزاری انتخابات در کشور و مشارکت مردم را نشان از بصیرت مردم و حقانیت نظام دانست.

صاحب‌خبر -

یکصد و هفتاد و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بجنورد برگزار شد و در آن به نامه های رسیده، توافقات انجام شده و گزارش کمیسیون های شورای شهر رسیدگی شد.

جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در این جلسه یاد و خاطره شهدا، امام راحل، شهدای خدمت و فرا رسیدن دهه اول محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش را تسلیت گفت و افزود: محرم، آوای فداکاری و مقاومت در برابر بیداد در جهان هستی است که زورگویان و قدرت‎طلبان را مقهور می‌کند و شعار «هیهات منّا الذّله» را عملی می‌ سازد.

وی در ادامه، حضور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را نشان از زمان شناسی مردم و بصیرت آن ها در خلق صحنه‌های ماندگار و باشکوه در دو مرحله انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری دانست و به رئیس جمهور منتخب ایران تبریک گفت.

عین بیگی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: ۵۵ میلیون رای در صندوق های رای در دو مرحله انتخابات ریاست جمهوری، حقانیت جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشید و نشان دادن مردم ایران با هر سلیقه و گرایشی، پای نظام، انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه خود هستند.

وی تاکید کرد: آنچه برای مردم ایران رقم خورد، مبارک است و امیدواریم رئیس جمهور منتخب در چارچوب های تبیین شده رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب و برنامه هفتم در مسیر ریل گذاری شده رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دولت سیزدهم برای توسعه و پیشرفت کشور، مسیر خدمت را ادامه دهد.

وی همچنین دولت سیزدهم را دولتی پرتلاش توصیف کرد که در تاریخ این انقلاب ثبت شده است و تلاش و همراهی و هم‌سویی همه را با دولت چهاردهم برای رسیدن به اهداف انقلاب، توسعه و پیشرفت خواستار شد.

در ادامه نسبت به قرائت نامه های رسیده، مصوبات کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر بجنورد و مصوبات کمیسیون توافقات شهرداری اقدام شد که پس از بحث و تبادل نظر، مواردی از جمله پیشنهاد خرید یک دستگاه اتوبوس خط واحد صفر کیلومتر و بلااستفاده از شهرداری شیروان، آگهی تجدید مناقصه صافکاری و نقاشی و ترمیم هشت دستگاه اتوبوس، تعیین تکلیف مطالبات شهرداری در خصوص تخفیفات عوارض صدور پروانه طرح های حمایتی اداره کل راه و شهرسازی استان و تایید عضو جایگزین برای کمیته حسابرسی شهرداری ها با توجه به انصراف عضو این کمیته به تصویب رسید.

انتهای پیام

نظر شما