شناسهٔ خبر: 67591169 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در قالب طرح شهید عجمیان؛

تعمیر و شاداب سازی مدارس کرمانشاه کلید خورد

زهرا مرادی

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کرمانشاه از اجرای طرح شهید عجمیان جهت تعمیر و شاداب سازی مدارس استان در فصل تابستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

 مرزبان نظری در گفت وگو ‌با ایسنا، با بیان اینکه تابستان امسال ۴۰۰ کلاس درس در استان کرمانشاه در قالب طرح شهید عجمیان تعمیر و شاداب سازی خواهد شد، گفت: طرح شهید عجمیان با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی و نیز کمک‌های خیرین در استان اجرا خواهد شد. 

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کرمانشاه هدف از اجرای طرح شهید عجمیان را  بهسازی و شاداب‌سازی مدارس عنوان کرد و افزود: این طرح به همت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و گروه‌های جهادی در فصل تابستان اجرایی خواهد شد.

نظری با بیان اینکه در طرح شهید عجمیان توسعه فرهنگ جهادی و ترویج روحیه تعامل و همکاری برای حل مسائل در قالب شاداب‌سازی فضاهای آموزشی، تعمیرات میز و نیمکت و درب کلاس‌ها دنبال خواهد شد، اظهار کرد: در این طرح همچنین ایجاد حیاطی پویا و شاداب در مدارس در کنار تعمیر و بهسازی سرویس‌های بهداشتی در برنامه قرار دارد.

نظری یادآور شد: طرح شهید عجمیان با اولویت مناطق محروم و حاشیه شهرها در استان انجام خواهد شد.

نظری با دعوت از  دانش آموزان و فرهنگیان علاقمند برای همکاری در طرح شهید عجمیان، یادآور شد: در اجرای این طرح از گروه‌های جهادی دانش آموزان، معلمان و فرهنگیان استفاده خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما