شناسهٔ خبر: 67587693 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

آلونی | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات بتن ریزی و آسفالت 9 کیلومتر مسیر فیبرنوری منازل و کسب و کارهای شهر آلونی به اتمام رسید.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری، بهنام امانی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان اظهار کرد: یکی از پروژه هایی که در دولت سیزدهم کلید خورد، فیبرنوری منازل و کسب و کارها برای اتصال خانوارهای شهری به اینترنت فوق سرعت است.
وی با بیان اینکه شهر آلونی به عنوان دومین شهر استان با بیش از 1300 خانوار به بستر فیبر نوری منازل و کسب و کارها متصل می شود، افزود: عملیات بتن ریزی و آسفالت 9 کیلومتر مسیر فیبرنوری منازل و کسب و کارهای شهر آلونی به اتمام رسیده و ان شاءلله طی روزهای آتی بعد از تست کلیه مسیرهای فیبر نوری در شهر، بستر فیبر نوری آماده اتصال می شود.
امانی بیان کرد: برای اتصال شهرآلونی به بستر فیبر نوری 9 کیلومتر حفاری، بیش از 6 کیلومتر شوت فیبر، بیش از 9 کیلومتر بتن ریزی صورت گرفته و 4 کابینت و بیش از100 FAT نصب شده است.
سرپرست ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در مورد عملیات عمرانی پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارهای شهرکرد نیز اظهار کرد: اپراتور مربوطه با چند دستگاه ترنچر عملیات عمرانی را در مرکز استان پیش می برد و حدود 15 کیلومتر حفاری صورت گرفته و 63FAT نیز نصب شده است.
امانی بیان کرد: قرارداد شهرهای چلیچه، گوجان، باباحیدر، فارسان و بروجن نیز از سوی شهرداری ها با اپراتور مربوطه منعقد شده و در حال پیگیری جهت شروع عملیات عمرانی است.

نظر شما