شناسهٔ خبر: 67586228 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اجرای طرح اطعام و احسان حسینی در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ماه‌های محرم و صفر، طرح اطعام و احسان حسینی به‌منظور جمع‌آوری کمک‌ها و نذورات مردمی برای کمک به نیازمندان در استان اجرا می‌شود. مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ماه‌های محرم و صفر، طرح اطعام و احسان حسینی به‌منظور جمع‌آوری کمک‌ها و نذورات مردمی برای کمک به نیازمندان در استان اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماهی است که توانسته یک جریانی را در جامعه شیعی به وجود بیاورد و آن را از تمام جوامع متمایز کرده است.

وی تصریح کرد: تکلیف ما در کمیته امداد توجه به نیازمندان است و باید از ظرفیت ماه‌های محرم و صفر نهایت استفاده را برای کمک به نیازمندان ببریم و توجه مردم در این ماه‌ها به نیازمندان بیشتر خواهد شد و باید این فرصت را مورد توجه قرار دهیم.

مبشری با اشاره به اجرای طرح اطعام و احسان حسینی در ماه‌های محرم و صفر در استان، گفت: برنامه‌ریزی برای پخت غذای گرم و تهیه و توزیع بسته های غذایی برای نیازمندان استان انجام‌گرفته و امیدواریم که با همراهی و هم‌افزایی خیران و مؤسسات خیریه بتوانیم برای کمک به نیازمندان اقدامات اساسی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: خیران نیکوکار علاوه بر اهداء کمک‌های خود به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد #۰۷۴*۸۸۷۷* و یا شماره کارت‌ مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ صندوق امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد نذورات و کمک‌های خود را اهداء کنند.

انتهای پیام

نظر شما