شناسهٔ خبر: 67586005 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شیراز میزبان نشست تخصصی توسعه سرمایه‌گذاری

ششمین نشست تخصصی توسعه سرمایه‌گذاری پنج‌شنبه، ۲۱ تیر در شیراز برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز  گفت: ششمین نشست تخصصی سرمایه‌گذاری صبح  پنج‌شنبه، ۲۱ تیر از ساعت ۸ تا ۱۳ با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهرداران مناطق و مدیران شهری، اساتید دانشگاه و برخی فعالان حوزه اقتصاد برگزار می‌شود.

هومان معصومی با بیان این که موضوع نشست ششم، «ساز و کار‌های مدیریت زمان و هزینه در پروژه‌های سرمایه‌گذاری» است، گفت:  ما میزبان جمعی از مدیران شهری، فعالان اقتصادی و اساتید دانشگاهی هستیم تا مسائل حوزه سرمایه‌گذاری را به صورت تخصصی بررسی کنیم.

معصومی افزود: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر، هر ۶ ماه یک نشست تخصصی با هدف آسیب‌شناسی و رفع چالش‌های سرمایه‌گذاری، بررسی نقاط قوت و ضعف در این حوزه و دست‌یابی به راهکار‌های بهبود وضعیت سرمایه‌گذاری در این کلان‌شهر برگزار می‌شود.
معصومی بیان کرد: بر اساس نشست‌های پیشین و بررسی‌های انجام گرفته و گفتگو‌های متعدد با سرمایه‌گذارا، فعالان اقتصادی و مدیران شهری، انجام سریع اخذ مجوز‌ها و فرآیند سرمایه‌گذاری، پیش‌بینی زمان مناسب برای اجرا و مدت بهره‌برداری طرح های مشارکتی از عناصر مهم و تأثیرگذار در جذب سرمایه‌گذاران است که مجموعه مدیریت شهری شیراز در این راستا درگاه پنجره واحد سرمایه‌گذاری را ایجاد کرد که در حال طی مراحل نهایی برای اجرایی شدن است.
وی اعلام کرد: رقم بودجه‌های تکلیفی شورای اسلامی شهر برای جذب سرمایه‌گذاری که برای سال ۱۴۰۱ افزون بر ۱۵ هزار میلیارد تومان و برای سال گذشته ۲۰ هزار میلیارد تومان بود، بیانگر جایگاه و اهمیت این حوزه است.
رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز اجرا طرح های مشارکتی از طریق سرمایه‌گذاری را از منابع درآمد پایدار برای مدیریت شهری دانست و گفت: اختصاص ششمین نشست، به صورت تخصصی به موضوع مدیریت زمان و هزینه، نشان‌دهنده اهمیتی است که شورا و شهرداری شیراز برای جذب سرمایه‌گذاران و جلب اعتماد و رضایت آنها قائل است.

نظر شما