شناسهٔ خبر: 67583977 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پایان فعالیت ادارات استان مرکزی تا ساعت ۱۱

ادارات استان مرکزی بر اساس مصوبه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان فردا ساعت ۱۱ تعطیل می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فردا (سه شنبه) ادارات استان (به‌جز دستگاه‌های خدمات‌رسان و اداراتی که دارای نوبت کاری -کشیک- هستند) از ساعت ۱۱ ظهر تعطیل اعلام می‌شود.

با توجه به هشدار سطح زرد اداره کل هواشناسی استان و همچنین ضرورت مدیریت مصرف انرژی، تصمیم کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان مرکزی برای روز سه شنبه ۱۷ تیرماه به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

 فردا (سه شنبه) ادارات استان (به‌جز دستگاه‌های خدمات‌رسان و اداراتی که دارای نوبت کاری -کشیک- هستند) از ساعت ۱۱ ظهر تعطیل اعلام می‌شود.

 فعالیت کارمندان دستگاه‌های اجرایی که دارای سابقه قبلی و تأیید شده بیمار‌های زمینه‌ای قلبی، تنفسی، ریوی و... هستند و همچنین کلیه مادران باردار شاغل به صورت دورکاری اعلام می‌گردد و این کارکنان با هماهنگی مدیر مربوطه، مجاز به عدم حضور در محل کار هستند.
درخواست می‌شود اصناف و مدیران بخش خصوصی نیز در این زمینه همکاری لازم را با کارکنان خود داشته باشند.

 کلاس‌های کلیه مؤسسات و آموزشگاه‌ها شامل مراکز علمی آزاد، آموزشگاه‌های زبان، اعم از دولتی و غیر‌دولتی و پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی، سه شنبه ۱۹ تیرماه تعطیل خواهد بود.

 ضمن درخواست جهت کاهش تردد در فضای باز، نوشیدن مایعات و استفاده از ماسک، اثرات گرد و خاک را کاهش می‌دهد.
متخصصان دانشگاه علوم پزشکی با استفاده از تجهیزات و آمبولانس در میادین پُرتردد شهر‌ها مستقر و نسبت به خدمات‌رسانی به شهروندان اقدام و توزیع ماسک در این میادین صورت پذیرد.
هرگونه فعالیت ورزشی در فضا‌های باز در سطح شهر‌ها ممنوع و اداره کل ورزش و جوانان ملزم می‌باشد با اطلاع‌رسانی مناسب، تدابیر لازم را اتخاذ نماید.
تمامی مراکز درمانی و مراکز خدمات جامع سلامت در آماده باش کامل قرار گیرند.

 

نظر شما