شناسهٔ خبر: 67579253 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

پیام تبریک هنیه به پزشکیان:

ملت فلسطین به توانمندی‌های شما اطمینان دارد

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در پیامی به «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب ایران، برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب وی را به‌عنوان رئیس‌جمهور جدید تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از رسانه‌های فلسطینی، «اسماعیل هنیه» در پیامی به «مسعود پزشکیان» رئیس جمهور منتخب ایران، برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب ایشان را به‌عنوان رئیس‌جمهور جدید تبریک گفت.

وی در این پیام عنوان کرد: ما به نمایندگی از جنبش حماس و عموم ملت فلسطین برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات در ایران و اعتماد ملت به جنابعالی و انتخاب شما به عنوان رئیس‌جمهور را صمیمانه تبریک عرض و برای شما در مسیر خدمت به مردم ایران آرزوی موفقیت می‌کنیم.

هنیه افزود: این پیام تبریک را در حالی ارسال می‌کنیم که ملت فلسطین و مقاومت آن در حال رقم زدن یکی از افتخارآمیزترین نبردهای تاریخی خود است.

رئیس دفتر سیاسی حماس تأکید کرد: ملت فلسطین به توانمندی‌های شما در زمینه خدمت به ایران و پشت سر گذاشتن همه چالش‌ها، دشواری‌ها و گام نهادن در راه وحدت امت اسلامی در مقابل دشمن آن و نیز کمک به مسئله فلسطین به‌عنوان مسئله اصلی جهان اسلام اطمینان دارد.

نظر شما