شناسهٔ خبر: 67578776 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام کردستان انتخاب شد

«حسن اصلانی» با کسب ۱۳ رای از مجموع ۱۹ رای در مجمع انتخاباتی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کردستان، به مدت چهار سال به‌عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان کردستان، پس از سه دور رأی‌ گیری و با کسب اکثریت آرا مجمع انتخاباتی هیئت بدنسازی و پرورش اندام کردستان، «حسن اصلانی» امروز _دوشنبه هجدهم تیر_ به‌عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

«اصلانی» در این مجمع توانست ۱۳ رأی از مجموع ۱۹ رأی مأخوذه را کسب کند، «سیدجمیل ولایتی» از دیگر کاندیدهای حاضر در این مجمع پنج رأی را به دست آورد و یک رأی باطل نیز در این مجمع به صندوق آرا انداخته شد.

«کورش باقری» دیگر کاندیدای این مجمع نیز پیش از آغاز فرایند رأی‌ گیری انصراف داد.

مجامع انتخابات هیئت‌های ورزشی کردستان با شفافیت کامل برگزار می‌شود

آمنه غلام ویسی، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این مجمع انتخاباتی اظهار کرد: مجامع انتخاباتی هیأت‌های ورزشی استان کاملاً به‌صورت شفاف و در یک فضای رقابتی سالم برگزار می‌شود.

وی به حاشیه‌های برگزاری مجمع امروز اشاره و تصریح کرد: امروز پانزدهمین مجمع انتخابات هیئت‌های ورزشی از سال گذشته تا چهار ماه اول سال جاری بود که برگزار شد و تمامی تلاش همکاران ما در دستگاه ورزش و جوانان کردستان بر این متمرکز است که مجامع انتخاباتی به صورت سالم و بدون هیچ مشکل و مسئله‌ای برگزار شود.

غلام ویسی ادامه داد: اینکه بعضی از افراد اداره کل ورزش و جوانان را به مهندسی و مدیریت مجمع‌های انتخاباتی متهم می‌کنند به دور از انصاف است و ما آماده بررسی تمامی مدارک و مستندات هستیم.

نظر شما