شناسهٔ خبر: 67574702 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام کردستان انتخاب شد

سنندج- ایرنا- "حسن اصلانی" با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کردستان انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مجمع انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام کردستان روز دوشنبه برگزار و حسن اصلانی با کسب ۱۳ رای از مجموع ۱۹ رای ماخوذه، سکان ریاست این هیات را برعهده گرفت.

سیدجمیل ولایتی از کاندیدهای حاضر در این مجمع پنج رای بدست آورد و یک رای باطل نیز در این مجمع به صندوق آرا انداخته شد.

کورش باقری دیگر کاندید مجمع پیش از آغاز فرایند رای گیری، از نامزدی ریاست هیات انصراف داد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این مجمع اظهار کرد: همه باید به توسعه ورزش بدنسازی در استان کمک کنند و ما نیز به نوبه خود این رشته را حمایت خواهیم کرد.

آمنه غلام ویسی با بیان اینکه هیچگونه دخل و تصرفی در برگزاری مجمع انتخابات هیات ها نداریم، از تهمت و تخریب برخی افراد علیه اداره کل ورزش و جوانان در این زمینه انتقاد کرد.

وی یادآور شد: دستگاه های نظارتی تمام مجامع انتخابات هیات ها را بررسی کرده و در صورت وجود حتی یک مدرک و سند در زمینه دخالت این اداره کل، آماده پاسخگویی هستم.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تاکید کرد: برای همه ورزشکاران و اعضای هیات ها و رای آنان در مجامع انتخابات احترام قائلم و هیچگاه اجازه دخالت در این مجامع را به خود نداده ایم.

حسن اصلانی رئیس جدید هیات بدنسازی و پرورش اندام نیز به ارائه برنامه های خود پرداخت و بر تلاش برای استعدادیابی و استفاده از ظرفیت پیشکسوتان و دستگاه‌های مختلف برای توسعه این ورزش در استان تاکید کرد.

در حال حاضر ۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته های مختلف ورزشی در کردستان فعالیت دارند.

نظر شما