شناسهٔ خبر: 67578385 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

۴٠ عنوان برنامه هفته امر به معروف و نهی از منکر در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد گفت: از یکم تا ششم ماه محرم که به نام هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است ، ۴٠ عنوان برنامه در مناطق مختلف استان اجرا می‌شود. دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد گفت: از یکم تا ششم ماه محرم که به نام هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است ، ۴٠ عنوان برنامه در مناطق مختلف استان اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حجت الاسلام پیشقدم در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: نشست‌های علمی با نخبگان علمی و دانشگاهی، همایش بانوان، تجلیل از فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر و تبیین تعالیم امر به معروف و نهی از منکر از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

وی به رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اشاره کرد و ادامه داد: تلاش براین است تا این مهم جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

حجت الاسلام پیشقدم اضافه کرد: هدف امر به معروف و نهی از منکر مچ گیری شهروندان نیست بلکه کمک به مردم در جهت احقاق حقوق است تا اینکه اگر جایی مشکلی پیش آمد با زبان زیبا و نرم حل شود.

وی گفت: در تلاش هستیم تا امر به معروف و نهی از منکر با همکاری نخبگان، فرهنگیان و رسانه‌ها تبیین شده و درجامعه به یک فرهنگ تبدیل شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکراستان با اشاره به طراحی و رونمایی از سامانه و نرم افزار «سو» افزود: هر شهروند می‌تواند در این سامانه شکایات خود را از دستگاه‌های اداری ثبت کند.

انتهای پیام 

نظر شما