شناسهٔ خبر: 67578052 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

واریز ۴۶۰ میلیارد به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های گلستان

مدیرکل امور مالیاتی گلستان از واریز ۴۶۰ میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدتقی حاجی مشهدی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در گرگان اظهار داشت: بخشی از مالیات تکلیفی است مانند حقوق کارمندان دولت و بخشی هم تکلیف آن از طریق ابراز مودیان، مشخص می‌شود.

وی گفت: همه ساله خرداد و تیرماه زمان تسلیم اظهارنامه مالیاتی مشاغل است اما با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری موعد تسلیم اظهارنامه مشاغل تا 15 مرداد ماه تمدید شده است. در سال گذشته حدود سه هزار و 200 میلیارد تومان مالیات در استان وصول شده که هزینه‌های جاری استان از این طریق پرداخت شد. همچنین 460 میلیارد تومان عوارض وصول و به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واریز شده است.

مدیرکل امور مالیاتی گلستان افزود: این مبلغ به صورت ماهانه از مودیان دریافت و به حساب شهرداری‌ها واریز  می‌شود و نتیجه آن عمران و آبادانی در شهرها و روستاهای دورافتاده استان است. همچنین 200 میلیارد تومان از محل یک درصد سلامت جامعه وصول و به حساب وزارت بهداشت واریز شده است تا در بخش سلامت در استان هزینه شود.

مدیرکل امور مالیاتی گلستان گفت: در کنار تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی مشاغل تا 15 مرداد، برای تسلیم اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و شرکت‌ها و همچنین تسلیم اظهارنامه اجاره املاک تجاری تا پایان تیرماه فرصت باقی است. سال گذشته 120 هزار مودی اظهارنامه مالیاتی دادند و 85 درصد این اظهارنامه‌ها پذیرفته و برگه قطعی برای آنها صادر شد.

انتهای پیام/582/

نظر شما